שיווק ופרסום

רשת KFC פתחה סניף חדש בישראל: זו העיר שנבחרה

רבים מתושבי האזור נהרו למקום ובניהם גם לא מעט סקרנים, צלמים וחובבי עוף מטוגן שבאו לחגוג את פתיחת הסניף ה-15 של הרשת לישראל. הסניף הבא: בכפר סבא
מערכת ice |  3
KFC ישראל (צילום יחצ)
רשת המסעדות העולמית KFC פתחה היום (רביעי) את שערי המסעדה ה-15 שלה בעופר בילו סנטר אאוטלט שבקריית עקרון. רבים מתושבי האזור נהרו למקום ובניהם גם לא מעט סקרנים, צלמים וחובבי עוף מטוגן שבאו לחגוג את פתיחת הסניף ה-15 של הרשת לישראל.  
לארוע הפתיחה וגזירת הסרט הגיעו מנכ״ל הרשת עומר זיידנר, סמנכ״ל השיווק אלון וינשטוק, ליז פרץ, מנהלת שיווק עופר בילו סנטר אאוטלט ועוד. הרשת ממשיכה בתנופת הפתיחות וצפויה בקרוב לפתוח את הסניף ה-16 שלה בכפר סבא. כמו כן בשנת 2023 צפויות פתיחות נוספות בכל רחבי הארץ.
המרכז הוא חלק מקניוני עופר של חברת מליסרון. ברשת מדגישים כי הם מחפשים עובדים לסניף וכן לסניפי KFC נוספים. בהמשך אמור להפתח סניף נוסף, ה-16 במספר במתחם G בכפר סבא.

עומר זיידנר, מנכ''ל KFC בישראל מסר: ״KFC הגיעה לישראל בתנופה אדירה ועם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. פתיחת הסניף מצטרפת לתכנית ההתרחבות המהירה של הרשת ומעידה על ההצלחה והפופולריות שלה. אנו נמשיך לעבוד ללא הפסקה על מנת לעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC ולהשיק סניפים חדשים״.
הסניף החדש של הרשת אמור לתת מענה למאות אלפי תושבים במרחב כולל ברחובות, גדרה ומושבי הסביבה, כאשר התפריט במסעדה יהיה כמו בכל סניפי הרשת בישראל וישמור על התפריט המוכר.
 
כיום עדיין עובדת הרשת הבינלאומית לפי אותה נוסחה מוצלחת שבה טבחים מקצועיים מצפים את העוף הטרי בצורה מסורתית ביותר מ-25,000 מסעדות וביותר מ-142 מדינות ברחבי העולם, כאשר ישראל היא בין החדשות ביותר שהכניסו אותה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסניף בבילו מזעזע. לא להתקרב (ל"ת)
    אירה 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סניפים כשרים
    גיל 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מצויין בידיעה האם בין 16 הסניפים יש סניפים כשרים?
    סגור
  • דחוף
    אילתית 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם סניף באילת ????
    סגור