שיווק ופרסום

אביב אלוש פצע ניצב בצילומי הקמפיין: צפו בתקרית ההזויה

השחקן אביב אלוש, שעורר סערה בעקבות דבריו על הסלבס שחוגגים את ההאלווין, קיבל תפקיד נוצץ במיוחד וישמש כפרזנטור החדש של כרטיס האשראי פליי קארד, ואל אלוש מצטרפת גם הזמרת מרינה מקסימיליאן בלומין
מערכת ice |  1
אביב אלוש (צילום טל עבודי)

השחקן אביב אלוש, בטח לא ציפה שתתעורר כזו סערה ענקית על סט הצילומים של הפרסומת בכיכובו. במהלך הצילומים אחד הניצבים נפצע ופונה לבית החולים עם שבר בצלעות, אבל על פי הווידאו נראה שהיה מדובר בתקלה רצינית שגרמה לאירוע.

אביב אלוש הונף מעלה עם כבלים כשהוא אוחז בעגלת סופרמרקט, אלא שאחד הכבלים התנתק, גרם לאלוש להסתחרר ולאבד שליטה ואחיזה בעגלה שנפלה מגובה רב על הניצבים שהיו תחתיו.
 



מחברת ההפקה קוקורוזה נמסר: "בצילומי הפרסומת נעשה שימוש במבנה פעלולים שנבנה על ידי חברה מורשית, עם רשיונות ובאישור מהנדס. החברה דאגה כי הניצב ייבדק על ידי רופא פרטי שנשלח לביתו והפנה אותו לבית חולים. שם נבדק ושוחרר לביתו. לכל שאר השחקנים והעובדים בסט שלו".

אגב, כל זאת מגיע לאחר שאלוש קטף קמפיין נחשק במיוחד. אלוש לוהק לשמש כפרזנטור החדש של כרטיס האשראי פליי קארד, ואל אלוש מצטרפת גם הזמרת מרינה מקסימיליאן בלומין שלוהקה יחד איתו לקמפיין החדש. השניים נבחרו לפרזנטורים החדשים של כרטיסי האשראי של מועדון הנוסע המתמיד של אל על המציע לכל מצטרף חדש בחודש הקרוב כרטיס טיסה חינם ליעד נחשק. לטובת כך גם עיצבו את סט הצילומים כיעדים נחשקים מעבר לעולם. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל כתבתם צפו (ל"ת)
    מגעילים 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור