שיווק ופרסום

לקוחות כללית? זו העיר בה הופעל לראשונה מכשיר ה-C.T החדשני

בשורה טובה ללקוחות קופת החולים כללית: אחרי שקיבלו את הרישיון, במכון מור שבבית שמש החלו להפעיל את מכשיר ה-CT החדשני שהגיע לראשונה לעיר
מערכת ice | 
מכשיר CT (צילום דוברות כללית)
נציגי חברת פיליפס העולמית התקינו לאחרונה את המכשיר שיופעל על ידי מכון מור, מקבוצת כללית. מדובר במכשיר CT מופחת קרינה, שהותקן במתחם הענק של מכון מור בקניון השדרה, ברחוב מנחם פורוש. מדובר בבשורה משמעותית לתושבי בית שמש שעד כה נאלצו להתנייד מחוץ לעיר או להמתין בתור לביצוע הבדיקה.
אתמול (ראשון) החל מהשעה 09:00 ולאחר שנערכו בדיקות קרינה שיצאו תקינות ועם קבלת הרישיון להפעלת המכשיר,  הגיעו מטופלים ראשונים לבצע את הבדיקות הנדרשות. מדובר במכשיר CT בין המתקדמים בשוק ומעבר לעיצוב החדשני וגודלו הקטן ,הוא מופחת קרינה, כך שאפילו הטכנאי יכול לשהות בחדר בזמן ביצוע הבדיקה לצידו של המטופל.

במכשיר יתבצעו כל בדיקות הסי.טי. האבחנתיות, כולל בדיקות של גילוי מוקדם, דוגמת סי.טי. ריאה וקולונוסקופיה וירטואלית. האחרונה היא בדיקה שלא מצריכה הרדמה, אינה פולשנית ומבוצעת לצורך איתור מוקדם של סרטן המעי הגס. בהמשך מתוכננת להתבצע בדיקה נוספת- צנתור לב וירטואלי לגילוי בעיות לבביות.
מוטי פישמן, מ.מ. מנכ"ל מכון מור: "בדיקות סי.טי. אבחנתיות זמינות החל מאתמול לתושבי בית שמש וסביבתה. מדובר על בשורה גדולה ומשמעותית ואני שמח על כך. בדיקות אלו הן תוספת לשירותים רפואיים חדישים ומתקדמים בזמינות ובנגישות מרבית שמעניק מכון מור בעיר".    
לדברי מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים: "כארגון בריאות הגדול בישראל ומוביל במקצועיות וחדשנות בבית שמש, אני שמח על תחילת הפעלתו של מכשיר סי.טי. בעיר . חמישה עשר מטופלי כללית תושבי בית שמש וסביבתה ביצעו את הבדיקות האבחנתיות אתמול וזאת רק ההתחלה. כללית תמשיך להביא לתושבי בית שמש ערך מוסף של שירותי בריאות מתקדמת במטרה לספק את כלל השירותים הרפואיים הנדרשים תחת קורת גג אחת, מבלי להיטלטל אל מחוץ לעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה