שיווק ופרסום

איקאה בלחץ? ענקית הריהוט הצרפתית תפתח חנות ראשונה בישראל

ענקית הריהוט הצרפתית GAUTIER מגיעה לישראל ומחפשת שותף להשקעה. החנות הראשונה תיפתח במיקום מרכזי בתל אביב: "ישראל היא המדינה הגדולה היחידה במזרח התיכון שבה GAUTIER עדיין לא נוכחת"
מערכת ice |  4
איקאה (צילום ויקיפדיה)
מותג הרהיטים המשפחתי הצרפתי GAUTIER מגיע לישראל ומחפש שותף להשקעה. הרשת הוקמה ב-1960 ומתמחה ברהיטים מודולריים בעלת מאות סניפים באירופה, אסיה, אפריקה, מזרח התיכון ואמריקה. 
בעקבות החתימה על הסכמי אברהם והמפגש האזורי של יועצי סחר החוץ הצרפתיים (CCE), שהתקיים לראשונה בישראל באמצע ינואר 2023, ואירח בישראל נציגים עסקים צרפתיים מ-15 מדינות (איחוד האמירויות, ערב הסעודית, ישראל, כווית, קטאר, לבנון וכו') נראה כי ישנם מהלכים מעניינים ומרתקים שעתידיים להיכנס לשוק הישראלי. 
ריצ'רד ראוול, מנהל GAUTIER EMEA הודיע על כניסה לשוק הישראלי, ומחפש שותף ישראלי להשקעה משותפת לפתיחת הרשת ולבניית מערכת יחסים ארוכת טווח בישראל. כחברה בבעלות משפחתית, החברה נכנסת לשווקים חדשים בחו"ל על ידי שיתוף פעולה עם "משפחות" המעוגנות באקו-סיסטם הלאומי.

צילום: Gautier France / Studio Garnier
החלטה על כניסה לשוק היא חלק מאסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית של המותג, שבמרכזה כניסה לשוק הישראלי שבה החברה עדיין לא נוכחת. החנות הראשונה תיפתח במיקום מרכזי בעיר תל אביב.
כיום, ההכנסות של GAUTIER הן 120 מיליון אירו (20% בינלאומיים - 80% בצרפת) ויש לה 120 חנויות ברחבי העולם. הרשת בעלת מגוון רחב של סוגים של חנויות: מ- 200 מ"ר עד 500 מ"ר. באזור, החברה נוכחת בערב הסעודית, איחוד האמירויות הערביות (דובאי ואבו דאבי), בחריין, קטאר וכווית.  
ריצ'רד ראוול, מנהל GAUTIER EMEA: "ישראל היא המדינה הגדולה היחידה במזרח התיכון שבה GAUTIER עדיין לא נוכחת. עד שנת 2024 תפתח GAUTIER את החנות הראשונה שלה בישראל".

ריצ'רד ראוולצילום: Gautier France / Studio Garnier
אן באר,  נשיאת הוועדה הישראלית של ה- CCE: " קיום הכנס האחרון שאירח בישראל כ- 100 יועצי סחר החוץ שינה את כללי המשחק. רובם הגיעו לישראל בפעם הראשונה ונחשפו אל האסטרטגיה המסחרית שלהם באזור. מהלך שהצליח להוביל את רשת גוטייר הענקית לפתוח את סניפיה גם בישראל. אני מאמינה כי ג'וטייר הינה הראשונה ולא האחרונה להשתלב בשוק הישראלי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה הקשר לצרפתית
    רר 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איקאה לא צרפתית
    סגור
  • 3.
    בתל אביב מקום לא טוב אין חניה חופשית כמו באיקיה (ל"ת)
    123 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    תפתחו את החנות בשבת
    איליה 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ואני מבטיחה שכף רגלי לא תדרוך עוד באיקאה
    סגור
  • 1.
    אל דאגה
    מיכל 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם החברה הצרפתית תבין שאפשר לקחת הרבה כסף מהישראלים, זה לא שאיקאה תוריד מחירים לצערי...
    סגור