שיווק ופרסום

החייל המשוחרר שבגיל 22 בלבד מצטרף למשרד יח"צ מוביל

בניה פרץ, השתחרר לאחרונה לאחר ששירת בדוברות אגף כוח האדם ביחידת דובר צה''ל. קודם לכן עסק במגוון פרויקטים בתחום הסושיאל
מערכת ice |  2
בניה פרץ (צילום ליאה בונומו)
משרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה ''טלמון & בן שמעון תקשורת'' ממשיך להתרחב ומצרף לשורותיו  את בניה פרץ כיועץ תקשורת נוסף במשרד. פרץ (22) מתגורר במעלה אדומים, השתחרר לאחרונה לאחר ששירת בדוברות אגף כוח האדם ביחידת דובר צה''ל. קודם לכן עסק במגוון פרוייקטים בתחום הסושיאל.
ממשרד טלמון & בן שמעון נמסר בעקבות המינוי: ''בניה בעל נסיון בזירה התקשורתית והדוברותית, אנו שמחים על הצטרפותו לצוות וסמוכים ובטוחים שהוא יוכל לתרום בצורה מיטבית להמשך העשייה המרובה במשרדינו. הצלחתך, הצלחתנו''.
טלמון ובן שמעון מזוהים עם הצד הימני של המפה הפוליטית. טלמון שימש בעברו כיועצו של השר אורי אורבך ז"ל ואילו בן שמעון עבד עם השר אורי אריאל. טלמון ובן שמעון עובדים עם גורמים בזירה הציבורית, העסקית, הכלכלית והפוליטית, ומעניקים ניהול מערך דוברות וייעוץ תקשורת ועד ניהול משברים, קמפיינים ומאבקים ציבוריים. הם גם עבדו עם מועמד לראשות מפלגת העבודה לשעבר האלוף במיל' עמירם לוין, עופר ברקוביץ שהתמודד לראשות עירית ירושלים, קמפיין מוצלח בבחירת ישראל גנץ לראשות המועצה האזורית בנימין, קמפיינים ציבורים להחלת הריבונות ביו"ש בשם שדולת ארץ ישראל בכנסת, משרדי ממשלה שונים, חברות עסקיות בתחום הטכנולוגיה והנדל"ן ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דוצ זה סניף של מרצ שמאלנים (ל"ת)
    מגלי 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ילד שמנת
    הצודק 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילדי השמנת מרמת השרון משתחלים לכל חור עם הפרוטקציות של אבא שלהם אף פעם לא תראו בכתבה כזאת אדיר יחזקאל מזרחי שחום יפה תואר כזה בושה
    סגור