שיווק ופרסום

לינוי אשרם חוזרת להתאמן: "נחמד מאוד לחזור"

לינוי אשרם, המדליסטית האולימפית שפרשה לפני שמונה חודשים, שבה למשטח האימונים  לכבוד פרסומת חדשה למותג always, אשר האריך עמה החוזה גם אחרי פרישתה: "קרוב מאוד לליבי. מדובר בקהל יעד של נערות וחשוב שירגישו טוב בגוף שלהן"
מערכת ice | 
לינוי אשרם (צילום גבע טלמור)
לינוי אשרם, מדליסטית הזהב האולימפית שפרשה לפני כשמונה חודשים מהקריירה המצליחה שלה בהתעמלות אומנתית, ומככבת מדי יום על במות הפסטיגל, תופיע בחודשים הקרובים שוב על המסך עם בגדי אימון – הפעם בפרסומת חדשה למותג always, אשר האריך עמה החוזה גם אחרי פרישתה.
"היה נחמד מאוד לחזור ולעשות תרגילים על המשטח עם בגדי האימון", מספרת לינוי אשרם. "שיתוף הפעולה עם always קרוב מאוד ללבי כי מדובר בקהל יעד של נערות וחשוב שירגישו טוב בגוף שלהן", הוסיפה.
במותג always סיפרו כי העובדה כי אשרם פרשה מתחרויות לא הרחיקה מעליה את מותג ההיגיינה הנשית הגדול בעולם אלא הובילה לניסוח חוזה חדש לשנים הקרובות ורתימתה למשימה החברתית של always על מנת לקדם העצמה נשית כבר בגיל צעיר. במסגרת מעמדה כשגרירת המותג, אשרם תוביל פעילויות העצמה עם ילדות ונערות, תקדם עשייה חברתית ברוח המותג ותככב בקמפיין חדש.
"בנוסף לפרסומת שנועדה לחנך את השוק על ההבדל בין תחבושת יום לתחבושת לילה, בימים אלה אני עובדת איתם על פרויקט לעידוד הביטחון העצמי בקרב נערות בפרויקט האקדמיה לביטחון עצמי עם עמותת שוות ומבחינתי אין חשוב מזה".
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי היא לא רק מודל לחיקוי לנשים צעירות בענף הספורט בו היא התחרתה, אלא מהווה השראה לכלל הילדות הצעירות והנשים בישראל. אם אנחנו באמת רוצים לחזק את מעמד האישה ואת תפיסת הנערות את עצמן, אנחנו חייבים להתחיל לחזק ולהעצים אותן כבר בגיל הנערות ולינוי התגלתה כבחירה הנכונה ביותר וכהשראה הראויה ביותר לנערות בישראל ואולי בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה