שיווק ופרסום

מקס סטוק בדרך אליכם: זו העיר שבה נפתח סניף הדגל של הרשת

אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת "מקס סטוק": "החנות החדשה במתחם אושילנד הינה המשך למגמת הצמיחה של הרשת ולהובלת שוק הדיסקאונט בישראל"
מערכת ice | 
אורי מקס וגולן דותן (צילום מורג ביטן)
רשת "מקס סטוק" פתחה בימים אלו סניף דגל במתחם "אושילנד", בכפר סבא בשטח של כ-5,000 מ"ר על פני 2 קומות – הסניף ה-55 ברשת. בחנות החדשה ניתן למצוא מגוון מחלקות מוכרות, שמתאימות לכל המשפחה: ציוד לבית הספר, עיצוב הבית, תאורה, כלי בית ומטבח, מחלקת צעצועי ילדים, מחלקת ספורט, יצירה, ביוטי ופארם, קמפינג ודייג, מחלקת ימי הולדת ואירועים, חיות מחמד, ניקיון ועוד.
בהקמת הסניף הושקעו כ-20 מיליון שקלים. מתחם "אושילנד" הינו בבעלות חברת אושירה. הוא הוקם בשנת 2016 ומשתרע על פני שטח של כ-52,000 מ"ר וכולל שטחי מסחר בילוי וההסעדה 18 אולמות, קולנוע, אטרקציות לילדים ועוד. "אושילנד" הינו חלק מקומפלקס של משרדים ומסחר O-TECH המשתרע על פני שטח של כ-100,000 מ"ר.
אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת "מקס סטוק": "החנות החדשה במתחם אושילנד הינה המשך למגמת הצמיחה של הרשת ולהובלת שוק הדיסקאונט בישראל". גולן דותן, מנכ"ל חברת "אושירה", בעלת מתחם "אושילנד": חנות הדגל של רשת מקס סטוק מייצרת חווית קניות והינה המשך לחוויית הבילוי ההסעדה והקניות באושילנד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה