שיווק ופרסום

כך מכללת שנקר ציינה 30 שנים ליחסים הדיפלומטיים עם הודו

מכללת שנקר השיקה בשבוע שעבר קולקציה ייחודית חדשה לציון 30 שנים של יחסים דיפלומטיים בין ישראל להודו, בנוכחותו של השגריר ההודי והבריטי
מערכת ice | 
שנקר פינת הודו (צילום אביב חופי)
לרגל 30 שנה לכינון יחסים דיפלומטיים בין ישראל להודו, מכללת שנקר השיקה בשבוע שעבר קולקציה מיוחדת שעוצבה על ידי הסטודנטים. אירוע ההשקה החגיגי התקיים במעמד שגריר הודו סנג'יב סינגלה, שגריר בחריין חאלד אל ג'לאמה, שגריר בריטניה ניל ויגאן, אשת האופנה בטי רוקאווי ונוספים.
הקולקציה נוצרה לאחר שת"פ מוצלח בין מחלקת עיצוב האופנה בשנקר בהובלת ראש המחלקה אילן בז'ה ובין היזם החברתי ואיש העסקים רוני דואק וד"ר אושרית בירודקר שהינה בת ליוצאי הודו ומומחית למדיניות חוץ וביטחון של הודו, לצד היותה יוצעת לשגריר הודו בישראל. השת"פ הוליד את הקורס "תרבויות עולם" בהובלתן של לוסי דוד ודניאלה דותן. במסגרתו, הסטודנטים יצרו קולקציה שלמה בהשארת הודו, שמאתגרת את העיצובים המסורתיים של התרבות ההודית באמצעות התרבות המודרנית והאוונגרד. 
סנג'יב סינגלה, שגריר הודו בישראל בירך: "בתור הכלכלה החמישית בגודלה בעולם וככלכלה המהירה ביותר בצמיחתה, הודו היא מניע חדש לצמיחה עולמית. המנוע העיקרי של כלכלת הודו הוא הצריכה, ובעת שבה דפוסי הצריכה משתנים עם הצמיחה הכלכלית ההלבשה הופכת לאחד ממגזרי הקמעונאות הגדולים והצומחים ביותר. אופנה, אם כן, מציגה הזדמנויות עצומות לשיתוף פעולה בין שתי המדינות שלנו, המשלבת את החוזקות המסורתיות של הודו בבדים, עיצוב וכישורים עם הרוח החדשנית של ישראל. לכן אני שמח שסטודנטים במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר שיקעו את עצמם בבחינת פוטנציאל זה במשך סמסטר שלם באמצעות הפרויקט הזה, וזאת על רקע 30 שנות יחסינו הדיפלומטיים המלאים, 75 שנות עצמאותה של הודו ואלפים שנים של קשרים בין אנשינו."
צבי ימיני, יו״ר הועד המנהל שנקר הוסיף: "חיבור בין התרבות ההודית העתיקה והאופנה הצבעונית ומלאת החיים לבין כור ההיתוך הישראלי שיצר מגוון עצום של תרבויות בתחומים שונים בא לידי ביטוי ביצירות הסטודנטים שיוצגו באירוע. אנו שמחים לחגוג 30 שנות יחסים בין הודו לישראל ולתרום לחיזוק הקשר התרבותי בין העמים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה