שיווק ופרסום

כוכבת האח הגדול בקמפיין חדש: "הפחתת שיער לצמיתות"

רם גולדנצוייג, מנהל מותג בראון ב"פרוקטר אנד גמבל" וכפיר אדוויג, מנהל המותג בדיפלומט אירחו את אשת העסקים עינב בובליל, הפרזנטורית, בצילומים למכשירIPL  החדשני
מערכת ice |  5
עינב בובליל בדיפלומט (צילום רפי דלויה)
כשהיא בחודש התשיעי להיריונה ורגע לפני הלידה החמישית, הגיעה אשת העסקים וכוכבת העונה הראשונה של האח הגדול, אז בימי ערוץ 2 לפני הפיצול, עינב בובליל לצילומים כחלק מקמפיין למכשיר ה IPL של בראון.
בובליל סיפרה שלפני ההריון השתמשה במכשיר וזו "אחת ההשקעות המשתלמות שעשתה בחייה" גם עבורה וגם עבור בנותיה. המכשיר מבטיח הפחתת שיער, פשוט להפעלה וזמין וברור שיוצא יותר חסכוני מכל מכון לייזר.
 
רם גולדנצוייג, מנהל מותג בראון בפרוקטר אנד גמבל וכפיר אדוויג, מנהל המותג בדיפלומט, בחרו בה להיות פרזנטורית ו"הפנים" של מכשיר ה-IPL ומדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו למותג בראון ועולם הקריאטורים, או כמו שבובליל קוראת לו "שיתוף פעולה של נחת".
בחירתה של בובליל לפרזנטורית לקמפיין בהשקעה של מאות אלפי שקלים בסך הכל, הגיע לאחר שנה בה פירסמה את המכשיר אצלה באינסטגרם ומכרה אלפים ממנו. בובליל הפכה עם השנים לא רק לפליטת ריאליטי מוכרת, אלא לאשת עסקים וגורו פיטנס ותזונה שהצליחה לעשות מהפכה בחייהן של רבות מעוקביה ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עינב משהו כל הכבוד לה (ל"ת)
    אתי 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ניסיתי את המכשיר בעקבות המלצה של עינב
    מסירת שיער סדרתית 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלכתי בעברי למכוני לייזר ולמרות השקעה של אלפי שקלים לא ראיתי תוצאה ממשית. הייתה הפחתה בשיער אבל בסוף הצמיחה חזרה. בעקבות ההמלצה של עינב ולאחר לבטים החלטתי לקנות את המכשיר - לקח קצת זמן, יותר ממה שמובטח, אבל בסוף זה ממש עובד והשיער גם לא חוזר, כבר 7 חודשים. עינב את מהממת! אוהבת אותך ותודה רבה על ההמלצה
    סגור
  • 3.
    עינב בובליל? בתמונה יש את מיקי בוגנים (ל"ת)
    דון דריפר 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מוצר מעולה
    אור 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מוצר מעולה! ממליצה בחום!
    סגור
  • 1.
    מכשיר פצצה. אשכרה עובד! (ל"ת)
    יעל 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור