שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: פוקס מפצחים את קמפיין החורף החדש
כוכבי המותג: מאיה ורטהיימר, דנה פרידר, עופר חיון ומאור שוויצר, התכנסו בחודש אוגוסט החם לצילומי הקמפיין החדש של פוקס - דווקא לפוטרים החורפיים. גיתם BBDO הלכו על הפשטות, שמביאה את האהבה לחורף | פרסומת השבוע
איך משחזרים את ההצלחה של קמפיין הקיץ? קמפיין החורף של פוקס בביצועו של משרד הפירסום גיתם BBDO, הצליח להעביר שוב את המסר - ולקחת נושא לא פשוט, ואפילו חרוש, של קולקציות בגדים כפרסומת, בצורה קלילה ויצירתית.
על מה מדובר? הקמפיין החדש עלה תחת הסלוגן "Basic is beautiful" ומציגה את קולקציית הפוטרים שלה לחורף. הקמפיין מציג את קולקציית הפוטרים של פוקס על ידי ארבעת הפרזנטורים של המותג: מאיה ורטהיימר, דנה פרידר, עופר חיון ומאור שוויצר, בחידוש לקלאסיקה "אני שוב מתאהב" של גידי גוב. הקמפיין רחב ההיקף עלה לפני 3 ימים בערוצי הטלוויזיה והדיגיטל בהשקעה של כ-4 מיליון שקל.
דבר המשרד
לפעמים לעשות משהו פשוט, זה הדבר הכי מסובך. בקמפיין החורף של פוקס המטרה שלנו הייתה להמשיך את ההצלחה של קמפיין הקיץ, אבל לא לשכפל אותה. התחלנו בחיפוש העוגנים שימשיכו את השפה בצורה שלא תחזור על עצמה, הבנו שהפיצוח יגיע משילוב של שיר ישראלי אייקוני בשילוב פוסט מרהיב ולוק נקי שיבליט את הצבעוניות של הפוטרים.
לפעמים לעשות משהו פשוט, זה הדבר הכי מסובך. בקמפיין החורף של פוקס המטרה שלנו הייתה להמשיך את ההצלחה של קמפיין הקיץ, אבל לא לשכפל אותה. התחלנו בחיפוש העוגנים שימשיכו את השפה בצורה שלא תחזור על עצמה, הבנו שהפיצוח יגיע משילוב של שיר ישראלי אייקוני בשילוב פוסט מרהיב ולוק נקי שיבליט את הצבעוניות של הפוטרים.
האתגר הגדול בפרוייקט?
למעשה היו 2 אתגרים גדולים בקמפיין הזה. אתגר של פיצוח קריאטיבי - אחרי ההצלחה הגדולה של קמפיין הקיץ, עמד בפנינו האתגר לעשות קמפיין חורף מוצלח גם כן. קשה לשחזר הצלחות. לשמחתנו הקמפיין של החורף יצא מוצלח לא פחות מזה של הקיץ. אתגר הפקתי - לצלם פוטרים באוגוסט של ישראל.
למעשה היו 2 אתגרים גדולים בקמפיין הזה. אתגר של פיצוח קריאטיבי - אחרי ההצלחה הגדולה של קמפיין הקיץ, עמד בפנינו האתגר לעשות קמפיין חורף מוצלח גם כן. קשה לשחזר הצלחות. לשמחתנו הקמפיין של החורף יצא מוצלח לא פחות מזה של הקיץ. אתגר הפקתי - לצלם פוטרים באוגוסט של ישראל.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
תשכפלו לי.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
אישור האופליין והאונליין - כשזה זה. זה זה.
אישור האופליין והאונליין - כשזה זה. זה זה.
עוד ב-
קרדיטים
משרד פרסום: גיתם BBDO
מנכ"ל: ליאור טנר
קריאטיב: איה בכור, יבגני אוטקין, משה קסטיקה, עדן סיטרון
ניהול לקוח: אורית שצברג, מורן הרשקוביץ, מעיין לוי, שני שפירא
מפיקים גיתם: אלון שמואלוף, רפאל אדנייב
סטודיו גיתם
הפקה: יש הפקות
במאי: שושו (ערן שפניר)
בית פוסט- גרוויטי
מדיה- OMD וOCEAN
לקוח: אסי ויזל, קרן קורץ, שרית רובין
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה