שיווק ופרסום

קבוצת פז משיקה מותג חדש, שיספק טעינה לרכבים חשמליים

"Charge פז" - המותג החדש של קבוצת פז, אמור לספק רשת הטעינה החשמלית הרחבה, הנגישה והמהירה בישראל

מערכת ice | 
פז טעינה
קבוצת פז תעלה הערב (18.10) קמפיין למותג החדש "Charge פז" – רשת הטעינה החשמלית הרחבה, הנגישה והמהירה בישראל. המותג החדש ירכז את פעילות הטעינה החשמלית של פז, קבוצת האנרגיה המובילה בישראל המספקת היום אנרגיה פוסילית למיליוני כלי רכב בשנה, וכעת תספק אנרגיה גם לרכבים חשמליים. המותג יכלול שירותי טעינה היקפיים ויציע הקמת עמדות הטענה ביתיות של פז כולל בבניינים שיתופיים, הקמת עמדות הטענה במשרדים, ועמדות טעינה אולטרה מהירות בתחנות פז ברחבי הארץ.
בשלב הראשון החלו לפעול 30 עמדות טעינה ב-15 תחנות פז במיקומים שונים. מדובר בעמדות הטעינה מהמהירות ביותר הקיימות כיום בישראל עם מהירות של 180 קילוואט, המתאימות לכלל הרכבים החשמליים המשווקים היום בארץ. השימוש בעמדות מתבצע בקלות באמצעות אפליקציית yellow בדומה לכלל הפעילויות שמציעה פז דרך האפליקציה, גם בעבור טעינה חשמלית הלקוחות יהנו מקאשבק לארנק הדיגיטלי של 10 אגורות לקילוואט. הקמפיין צפוי להימשך שבועיים בפריסה רחבה בטלוויזיה, בדיגיטל ובמתחמי פז, כולל קידומים באתר ייעודי שהוקם למותג ובאפליקציית yellow דרכה יתבצע החיבור והתשלום לעמדת ההטענה.
 


הקמפיין נוצר בשיתוף משרד הפרסום Mccann ונותן מענה לדאגה של בעלי כלי הרכב החשמלי –להיתקע באמצע הדרך ללא נקודת טעינה. התשובה של פז מגיעה בתצורת Brand Character של ענק אנרגיה צהוב ופרוותי שמסתובב ברחבי הארץ וטוען באנרגיה את כל הרכבים החשמליים. הדמות האנימטיבית הצהובה מלווה בקול של האמן מאור כהן, תלווה את המותג החדש בכל אמצעי המדיה. פס הקול של הסרט הטלוויזיוני ישמע מוכר לרבים ופרט לאוהדי הכדורגל, שכן מדובר בשיר האוהדים הנצחי "you’ll never walk alone" שמתבסס על המסר - עם פז לעולם לא תסעו לבד ועמדות הטעינה של פז תמיד לשירותכם.

ה
הקמפיין החדש של פז, Youtube

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה