שיווק ופרסום
קבוצת פז משיקה מותג חדש, שיספק טעינה לרכבים חשמליים
"Charge פז" - המותג החדש של קבוצת פז, אמור לספק רשת הטעינה החשמלית הרחבה, הנגישה והמהירה בישראל
עוד ב-
הקמפיין נוצר בשיתוף משרד הפרסום Mccann ונותן מענה לדאגה של בעלי כלי הרכב החשמלי –להיתקע באמצע הדרך ללא נקודת טעינה. התשובה של פז מגיעה בתצורת Brand Character של ענק אנרגיה צהוב ופרוותי שמסתובב ברחבי הארץ וטוען באנרגיה את כל הרכבים החשמליים. הדמות האנימטיבית הצהובה מלווה בקול של האמן מאור כהן, תלווה את המותג החדש בכל אמצעי המדיה. פס הקול של הסרט הטלוויזיוני ישמע מוכר לרבים ופרט לאוהדי הכדורגל, שכן מדובר בשיר האוהדים הנצחי "you’ll never walk alone" שמתבסס על המסר - עם פז לעולם לא תסעו לבד ועמדות הטעינה של פז תמיד לשירותכם.
הקמפיין החדש של פז, Youtube
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה