שיווק ופרסום

3 זכיות בפרסים אירופאיים למשרד הפרסום ״לעומק התודעה״

המשרד זכה בשלושה פרסי פלטינום יוקרתיים, בעבור העבודה שלו עם הלקוח הוותיק - וואווי
מערכת ice | 
און גולדשטיין (צילום אלעד מלכה)
אחרי שזכו במספר לא קטן של פרסי אפי באירופה עם הלקוח הנחשק וואווי, כעת, משרד הפרסום "לעומק התודעה" קוטפים עוד תואר נחשק ומוסיפים לרזומה 3 פרסי פלטינום נחשקים של תחרות הקריאיטייב "MUSE CREATIVE AWARDS", בעבור הקמפיין העולמי של וואווי לחנות אפליקציות APP GALLERY.
המשרד קיבל את פרס הפלטינום היוקרתי ב 3 קטגוריות: אסטרטגיית מותג, קמפיין שיווק משולב וקטגוריית פרסום בתקופת הקורונה, מתוך 6000 עבודות שהוגשו. וואווי העולמית, לקוח ותיק של "לעומק התודעה" מזה כבר 7 שנים ברחבי העולם, איתו הגיעו להישגים גלובאליים מרשימים.
און גולדשטיין, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום, מסר בתגובה לזכייה בפרסים: "אנו מלוווים את המותג המדהים הזה מזה כבר 7 שנים ואחראים לאסטרטגיית הצמיחה שלו במספר תחומים, ברחבי העולם. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנהליו על האמון המתמשך וכמובן לצוות שלנו בלעומק התודעה ובספקים שמלווים אותנו לאורך הדרך". מעבר לגולדשטיין, בפרויקט השתתפו: ענבל אלדן- סמנכ"לית לקוחות, ארז מיטל- סמנכ"ל קריאייטיב, אשר בן ישי- ארטדיירקטור, חברת הפקה- ג'ימיני קריאייטיב, במאי- מטיאס זנטנר, בית פוסט- velvet mediendesign GmbH ותומר בירן מ-“Explore It”, שהיה אחראי על המוזיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה