שיווק ופרסום
הקורקינטים החשמליים מצטרפים למאבק: מה יחכה לכם על הכידון?
במהלך חודש אוקטובר, חודש המודעות לסרטן השד, ייתלו אלפי סרטים ורודים וכרטיסי מידע על הקורקינטים והאופניים השיתופיים של Lime
Lime, חברת המיקרו-מוביליטי הגדולה בעולם, נרתמת למען העלאת המודעות לסרטן השד, ויוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת 'אחת מתשע' אשר קורא לנשים להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן השד. במסגרת השת"פ ייתלו במהלך חודש אוקטובר, חודש המודעות, אלפי סרטים ורודים וכרטיסי מידע על הקורקינטים והאופניים השיתופיים של Lime ברחבי תל אביב, במטרה לעורר את המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם, ולעודד את התרומה לעמותה.
כרטיסי המידע שמטרתם עידוד רוכבות להיבדק, ייקשרו לכל קורקינט בסרט ורוד ויכללו קוד QR אותו רוכבות ורוכבים יוכלו לסרוק. הקוד יפנה לדף הנחיתה של ״אחת מתשע״ ובו לצד האפשרות לתרום, יחכה לרוכבות ולרוכבים קוד הטבה לרכיבה של 15 דקות.
לדברי איתי ראב"ד, מנכ"ל Lime ישראל: "גם השנה, אנו גאים לקחת חלק בפעילות המבורכת של עמותת אחת מתשע המסייעת להציל חיים ופועלת למען גילוי מוקדם של סרטן השד, זוהי מטרה חשובה מאין כמותה, צאו להיבדק".
צילום: באדיבות ליים
עוד ב-
כחלק מהמחויבות של Lime לבטיחות הרוכבים, הובילה החברה מהלך תקדימי וייחודי בישראל, במסגרתו השיקה ביטוח רוכבים מובנה ללא עלות נוספת, ללקוחות החברה. במסגרת ההסכם כל רוכב שיתחיל רכיבה ב Lime - יכוסה באופן אוטומטי ללא עלות נוספת בביטוח תאונות אישיות וכן תאונות כלפי צד שלישי. שיתוף הפעולה יעניק מעטפת ביטוחית מלאה וכוללת לרוכבי Lime ויגביר את תחושת הביטחון בשימוש בכלים שיתופיים במרחב העירוני.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה