שיווק ופרסום

רצים ביחד: יוסיין בולט ימשיך כפרזנטור של חברת EPSON

שטיח מעופף, גיחה מתחת לספות, תרגול יוגה, בישול ולהטוטי זריזות והקשר ליוסיין בולט. הכול על הקמפיין החדש של האצן ההיסטורי וחברת EPSON
מערכת ice | 
יוסיין בולט (צילום donitza pr)
EPSON ואגדת הספורט יוסיין בולט ימשיכו בשיתוף הפעולה שנה נוספת. בולט ויצרנית המדפסות היפנית הודיעו על חתימת חידוש ההסכם. לאור הצלחת הקמפיין בשנה שעבר, בולט, האדם המהיר ביותר בעולם, יככב פעם נוספת כפרזנטור של EcoTank מבית EPSON בקמפיין מקיף לקידום המדפסת החסכונית של החברה. הקמפיין החדש, שיכלול גם את הזירה הישראלית, יתרחב במטרה לכלול עוד מהמוצרים של EPSON, כולל מקרני קולנוע ביתי, מדפסות מקצועיות בפורמט רחב, סורקים עסקיים ומדפסות תוויות.

יוסיין בולט מסר: "מאוד נהניתי ב-12 החודשים הראשונים לעבודתי עם EPSON. במהלך הקמפיין הקרוב, שכבר צולם, חוויתי בו כל מיני חוויות שונות, כולל הטסה של שטיח מעופף, גיחה מתחת לספות, תרגול יוגה, בישול, להטוטי זריזות ואפילו היפוך בקבוקים! הכול ייחשף עם השקת הקמפיין, אבל דבר אחד אני יכול להגיד כבר עכשיו – הדפסה מעולם לא הייתה מהנה יותר".
מריה אינגלינג, מנהלת השיווק ב-EPSON אירופה התייחסה לשותפות ואמרה: "יכול להיות שאנשים לא רואים במדפסות או במוצרי טכנולוגיה צרכנית אחרים תחום מעניין, אבל יוסיין בולט באמת עוזר לנו להפיח חיים בפתרונות שלנו להדפסה בעלות נמוכה, בדרכים מרתקות ובלתי נשכחות. המשוב שקיבלנו מלקוחות, והתוצאות הנפלאות שראינו מהפעילות עד כה, מאשרים שבולט הוא באמת השותף המושלם עבורנו..."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה