שיווק ופרסום

זום על מסלול המרוצים בפורמולה 1

זום נבחרה לשמש כספקית התקשורת המאוחדת הרשמית עבור נהגי קבוצת המרוץ Oracle Red Bull. הפתרונות של זום יחברו בקלות בין חברי הצוות השונים ויחזקו את הקשר עם קבוצות האוהדים ברחבי העולם

מערכת ice | 
ZOOM Orcale Red Bull Racing (צילום ZOOM Orcale Red Bull Racing)
אם יש דבר אחד שכולם יודעים על מרוצי פורמולה 1, זה שהמהירות וחדשנות הם הליבה להצלחה של כל קבוצה. זו הסיבה שזום נבחרה כשותפה פעילה של קבוצות המרוץ Oracle Red Bull מהקבוצות הבולטות והמובילות במרוצי הפורמולה 1. המטרה: לשפר את התקשורת בין חברי הצוות השונים ולהדק את הקשר הגלובלי של הקבוצה עם מאות אלפי המעריצים שלה ברחבי העולם.
Oracle Red Bull תמנף מספר פתרונות של זום:
*תקשורת צוות זמן אמת: אנשי Oracle Red Bull – כולל נהגי המרוץ, טכנאים ומכונאים, ישתמשו ב- Chat Zoom כדי לשלוח הודעות מיידיות ומאובטחות לחברי הצוות באשר הם.
*שיתוף פעולה בווידאו: מכיוון שהמעריצים של הקבוצה מפוזרים בכל העולם, הרבה מעבר למיקומי המרוצים עצמם, הקבוצה תעשה שימוש ב- Zoom Events כדי לספק למעריצים גישה קלה ונוחה יותר לקבוצה האהובה עליהם, באמצעות אפשרות לנהל דיאלוג וירטואלי עם נהגים, לערוך סיורים וירטואליים במוסך ועוד הזדמנויות לבקר מרחוק מאחורי הקלעים של המרוצים.
 
"הגישה והחשיבה של זום על 'תקשורת' משקפת את היחס שלנו למרוץ על המסלול: הם מהירים, מאובטחים ואמינים בכל מה שהם מספקים", אמר כריסטיאן הורנר, מנכ"ל קבוצת Oracle Red Bull. "הרקורד המוכח של זום בחדשנות ישפר את יכולות התקשורת שלנו ויספק לנו פלטפורמה מגובשת שתמשיך לחבר את כל הצוות יחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה