שיווק ופרסום

קמפיין הפוך: פשוט תפרסמו בטיקטוק! כך אומר קמפיין שילוט חדש

חברת הדיגיטל ספרא השיקה קמפיין שילוט חוצות כדי לשכנע חברות לפרסם בטיקטוק. המסר הפרסומי:  "אתם לא חייבים שלט באיילון כדי שהמותג שלכם יהיה ויראלי, פשוט תפרסמו בטיקטוק!"

מערכת ice | 
ספרא (צילום יח"צ)
חברת השיווק הדיגיטלי ספרא השיקה היום (חמישי) קמפיין שלטי חוצות בנתיבי איילון ובנקודות מרכזיות ברחבי הארץ במטרה לשכנע את החברות והמותגים בישראל להתחיל לפרסם בטיקטוק.
הקמפיין מוערך במאות אלפי שקלים ויהיה באוויר במשך כשבועיים ומטרתו לשדר לחברות ומותגים, שעל מנת להפוך ויראליים ומשפיעים בתחומן, הן לא צריכות לפרסם על גבי שלטי חוצות, אלא פשוט לפרסם בטיקטוק. הפרסום במדיה המסורתית, בטלוויזיה למשל או בשילוט חוצות, במיוחד כשמדובר בשלטים באיילון, דורשים לרוב תקציב גבוה מאוד ואילו בטיקטוק ניתן להגיע לתוצאות מעולות בתקציב נמוך יותר באופן משמעותי. כמובן, שהאחד לאוו דווקא אינו בא על חשבון השני, תלוי מי קהל היעד ומה מטרות הקמפיין.
בשנתיים האחרונות, הרשת החברתית והפלטפורמה ליצירת תכני וידאו "טיקטוק" כבשה את הצעירים (בני  נוער וצעירים מתחת לגיל 30) בישראל ומסביב לעולם. מאז תחילת השנה טיקטוק ממשיכה לנפץ תקרות זכוכית, ומובילה כמעט בכל מדד אפשרי בתחום האפליקציות ואף מושכת אליה יותר ויותר משתמשים בגילאי 35+, פוליטיקאים, שחקני קולנוע, ספורטאים ועוד. על פי נתוני טיקטוק ישראל, ישנם מעל 3.6 מיליון משתמשים פעילים בכל חודש בפלטפורמה, מעל 22 מיליארד צפיות חודשיות וממוצע השהייה החודשי בטיקטוק עומד על 26 שעות.
מי שמובילה את הקמפיין של ספרא ואת חטיבת הטיקטוק שלה היא שחר ברלב, שבמהלך שירותה הצבאי בדובר צה"ל הקימה וניהלה את מחלקת הטיקטוק של צה"ל ולפני שנה הצטרפה לספרא כדי להקים את מחלקת הטיקטוק בחברה. מאז, עשרות מלקוחות החברה עברו לקידום הפעילות ברשת החברתית החדשה. 
לדברי שחר ברלב: "הטיקטוק הפך להיות פלטפורמת התוכן מספר אחת של הדור הצעיר ואף משפיע באופן ישיר על הצריכה שלהם. הצעירים בפלטפורמה רואים משהו שהם אוהבים ומשתפים לחבריהם, למחרת הם כבר יהיו שם או מזמינים את המוצר און ליין. לדור הזה יש FOMO (fear of missing out) , קשה לו לראות משהו ולא להשיג אותו. אני מאמינה שכבר השנה כל עסק בישראל חייב לפתוח חשבון בטיקטוק ומותגים שלא יצטרפו לפלטפורמה עלולים למצוא את עצמם הרחק מאחור ולא להיות רלוונטיים בשנים הבאות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה