שיווק ופרסום
בזק נכנסת לתחום חדש ומפתיע: זה הקמפיין שהושק
לקראת החזרה ללימודים: בזק יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה לפעילות הקמעונאית בבזקסטור ומציעה ציוד לבית הספר
בזק ממשיכה לחזק את אחיזתה בשוק הקמעונאי ויוצאת בקמפיין רחב לרשת בזק סטור, לקראת החזרה לבית הספר. במסגרת הקמפיין מציעה בזק באתר הסחר ובחנויות בזקסטור, מוצרים סביב החזרה לבית הספר, בכמה קטגוריות: מחשבים ניידים, טאבלטים, מסכי מחשב, סמארטפונים, גיימינג, מדפסות, אוזניות ועוד.
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית חטיבת השיווק והחדשנות בבזק אומרת כי "זאת הפעם הראשונה שאנחנו יוצאים במהלך שיווקי לחנויות ולאתר בזקסטור, המגובה בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל רחב. בשנתיים האחרונות, סימנו לעצמינו מטרה להתחזק בתחום מכירות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה כמנוע צמיחה של החברה, זאת על ידי הוספת מגוון רחב של מוצרים ומותגים".
עוד ב-
את הקמפיין, תחת המסר, "אל תעשו מזה סטורי! היכנסו לבזקסטור" יובילו הפרזנטור הוותיק, גידי גוב, לצד כוכבי רשת ויוצרי תוכן מעולם הנוער, הגיימר נועם פורטמן (חמוצי), המתחזק ערוץ יוטיוב עם 155 אלף עוקבים, ומישל דדשוב, אשר לה חשבון אינסטגרם עם 134 אלף עוקבים וערוץ טיקטוק עם 110 אלף עוקבים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה