שיווק ופרסום

חולמים לשנות את העולם? חברת XL תשמח להעניק מימון

מלחמה בתאונות הדרכים או הנגשת רובוטיקה? חברת משקאות האנרגיה השיקה פעילות תחת השם Xleator TEN בה הזוכה יקבל פרס כספי להגשמת חלום פורץ דרך. אלו הפיינליסטים

מערכת ice | 
צילום יאיר סיגרון
מותג משקאות האנרגיה XL חנך פעילות חדשה ויוצאת דופן –  XLerator TEN, שקראה לצעירים וצעירות יזמים ובעלי חזונות חברתיים או חלומות פורצי דרך, להגיש מועמדות ולזכות מימון להגשמת אותה מטרה.
אלפי צעירים וצעירות הגישו מועמדות והיוזמות נבחנו על ידי שופטי התחרות- כוכבת הרשת אורי נוביק, יזם הנדל"ן והיועץ עסקי דניאל ניסים, והמשפיענית והאקטיביסטית יובל גונן - כולם צעירים מבטיחים בפני עצמם. השופטים בחרו שלושה פיינליסטים שאחד מהם יקבל פרס כספי של 50 אלף שקלים.
שלישיית הגמר היא:
1. שי טורקיה אשר חולם להביא לישראל את ה-World Chase Tag ה-World Chase Tag הוא ספורט אקסטרים תחרותי שמשודר למיליוני צופים ברחבי העולם עם עשרות קבוצות ורק 3 זירות אימונים בעולם. שי, בן 22 מחיפה, חולם להכיר לישראלים את הספורט ולפתוח מרכז עם זירה רשמית שתארח תחרויות בינלואמיות, תבצע הדרכות ותחנך נוער. באמצעות כספי הזכייה הוא מתכנן לרגוש רישיון לביצוע תחרות באמצעות כספי הזכייה שי מתכנן לרכוש רישיון לשנה לביצוע תחרות World Chase Tag בישראל, בהשתתפות כוכבים מחו"ל שיתחרו מול נבחרת ישראל, כשהמטרה: להכיר ה- World Chase Tag לכל ישראל.
2. פארן רז אשר רוצה לפתח את מיזם "ערכת הזהב" שיפחית הרוגים בתאונות דרכים. היא רק בת 23 אבל אחרי 6 שנים של התנדבות במד"א. פארן נחשפה  במסגרת התפקיד לתאונות דרכים רבות והחליטה ללמוד על הנושא. היא מצאה כי רוב האנשים נהרגים ב-8 "דקות הזהב", זמן ההגעה הממוצע של אמבולנס לזירה. בדקות אלו מתאספים אנשים שרוצים לאזור אך אין להם את הידע והכלים. המיזם שהקימה רוצה לתת מענה לבעיה. מדובר בערכה שכוללת 6 מוצרים מצילי חיים בתאונות דרכים, והסברים כיצד להשתמש בהם: כפפות להגנה אישית, חסם עורקים, תחבושת אישית ועוד. המטרה מבחינתה היא ערכה כזו בכל רכב, והיא גם פועלת לחקיקה שתקדם את הנושא.
3. קבוצת הרובוטיקה 5951# Assemble Makers המורכבת מ-35 תלמידי תיכון, חולמת לפתוח קבוצות רובוטיקה ולהנגיש את התחום מגיל צעיר. היא חלק מארגון עולמי ללא מטרות רווח בשם FIRST ששם לעצמו מטרה להפוך את עולם המדע והטכנולוגיה למונגש יותר ומותאם לנוער ולקצב החיים היום. הקבוצה רוצה להנגיש את התחום לבתי ספר שלא יכולים להרשות לעצמם להפעיל תוכניות דומות מסיבות כלכליות, לאוכלוסיות כבדות שמיעה, לקויי תקשורת ועוד.
 
נטע טובים, מנהלת שיווק אנרגיה: "אנחנו שמחים לתת את הזרקור ליזמות וגם את האמצעים להגשים חלומות, לדחוף קדימה, ליזום ולהגשים, לא רק באמירות מוטיבציוניות אלא גם במעשים בשטח. היום יש למותגים את היכולת והזכות לתרום בחזרה, להניע צרכנים להתנהגות חיובית, אחריות ועשייה חברתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה