שיווק ופרסום

כוכב ארץ נהדרת בג'וב חדש: ממי יקבל מאות אלפי שקלים?

"כי בשבילנו זה לא משלוח, זאת שליחות":  קוויק עולים בקמפיין טלוויזיה בכיכובו של ליאור אשכנזי, פרזנטור החברה היקף ההשקעה המוערך בקמפיין עומד על כמיליון שקל 
מערכת ice | 
ליאור אשכנזי בקמפיין לקוויק (צילום אוהד רומנו)

קוויק שירות סופר אונליין, עלו בקמפיין טלוויזיה בכיכובו של ליאור אשכנזי בהשקעה מוערכת של  כמיליון שקל. הקמפיין מבית משרד פרסום Citymedia יקודם גם ברשתות החברתיות ובדיגיטל, שכרו של הכוכב מוערך במאות אלפי שקלים.

מטרת הקמפיין היא להעמיק את ההיכרות של הציבור עם המותג ויתרונותיו ולקדם נקודתית מבצע של 50% הנחה על המוצר השני, על מגוון מוצרים מהמטבח האיטלקי, האסייתי והאמריקאי. הקמפיין עולה לאחר שמוקדם יותר החודש, אישרה רשות התחרות את הקמתו של המיזם המשותף של קוויק וקבוצת אלקטרה, במסגרתו ימכרו באונליין מוצרי סופרמרקט, ובשלבים הבאים מוצרים מקטגוריות שונות.
 



לדברי גל בר לב, מנהלת השיווק של קוויק: "אנו רוצים להמשיך את המגמה החיובית שלנו, כחברה הקמעונאית הצומחת ביותר לשנת 2021, ולשם כך רוצים להתבסס עוד יותר במודעות הצרכנים. בקמפיין אנו מציינים כי בשבילנו זה לא משלוח זאת שליחות, כי המטרה שלנו היא לחסוך ללקוחות שלנו זמן סופר יקר ולתת שירות מעל המצופה בכל משלוח, ובשל המודל הייחודי לפיו אנו עובדים, אנו גם יכולים לעשות זאת".

עוד הוסיף: "אנו כיום החברה השלישית בגודלה בתחום קמעונאות המזון באונליין בישראל ומתכננים צעדים רבים על מנת לבסס את האחיזה בשוק. המיזם המשותף שלנו עם אלקטרה למשל, יהווה הזדמנות מצוינת לשנות את האיזון בין השחקנים בשוק כך שלא תהיה הגמוניה המייצרת חוסר תחרות, ומי שיהנה מכך, זה הצרכן הישראלי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה