שיווק ופרסום

קבוצת נטו ברכש חדש: במי השקיעה 2.3 מיליון שקל?

קבוצת נטו תכנון פיננסי רכשה 50% מחברת הפרסום "עצת הזהב" לפי שווי של 4.7 מיליון שקל
מערכת ice | 
רייטינג מדגם (צילום אילוסטרציה)
קבוצת נטו תכנון פיננסי, הקבוצה הפרטית הגדולה בישראל העוסקת בתכנון פיננסי הוליסטי, פתרונות מיסוי, תכנון פרישה, פתרונות ביטוח, השקעות אלטרנטיביות ותכנון עבור משקיעים כשירים בארץ ובחו״ל - רכשה 50% ממניותיה של חברת הפרסום והמדיה "עצת הזהב" לפי שווי כולל של 4.67 מיליון שקל.
הרכישה מגיעה כחלק ממהלך הצמיחה המשמעותי של קבוצת נטו תכנון פיננסי, בהיקף פעילותה ובמספר עובדיה של הקבוצה, שרק בשנה האחרונה הכפילה את גודלה, הן במספר עובדיה והן בהתפרסותה למשרדים גדולים ומפוארים בערים נוספות בישראל. כיום הקבוצה מונה מעל ל- 600 עובדים, מתוכם כ-200 מתכננים פיננסיים, המטפלים בכ-40,000 לקוחות וכעת לקראת גיוס של מעל ל-100 עובדים נוספים.  
 
הרכש החדש של הקבוצה הינו חלק מתוכנית הקבוצה לתת טיפול מקיף של 360 מעלות בשירות ובמקצועיות שלה, הן לעובדיה והן ללקוחותיה, שלאחר תהליך בחירה ארוך מבין קבוצות גדולות מתחרות, עסקת הרכישה יצאה אל הפועל עם רכישת 50% של ״עצת הזהב״, חברת הפרסום הדיגיטלי המתמחה ב-lead generation (ייצור הפניות) לעולם ההשקעות, הפיננסים והביטוח, המתמחה בהגדלת מעגל הלקוחות ובגיוס מתכננים פיננסים.
חברת ״עצת הזהב״ פיתחה אלגוריתם ייחודי שבאמצעותו מערכת ייצור ההפניות יודעת ללמד את עצמה בזמן אמת כיצד להגיע לקהל היעד המתאים ביותר, מה שמקנה לה יתרון משמעותי בתחרות על ליבם של המתכננים הפיננסים החפצים בלקוחות איכותיים.
חברת ״עצת הזהב״ הוקמה על ידי אורי נסים ויונתן הלפרין, שניהם בעלי ניסיון רב שנים בתחומים הרלוונטיים: אורי נסים הוא בעל ניסיון של יותר מ-15 שנה כמתכנן פיננסי בכיר למשפחות אמידות, ויונתן הלפרין הוא בעל ניסיון של יותר מ-17 שנה בתחום השיווק הדיגיטלי בעולם ייצור ההפניות, השילוב בין עולם התוכן בתחום ההשקעות ובעולם הדיגיטל. הוא שהוביל את החברה ליתרון משמעותי וייחודי אל מול שאר חברות ה- lead generation. 
אורי נסים ויונתן הלפרין בעלי ״עצת הזהב״ מסרו: "בחרנו בקבוצת נטו תכנון פיננסי מכיוון שמדובר בסוכנות הפיננסים הפרטית הגדולה ביותר בישראל. קבוצת נטו הייתה אחת מ-3 הלקוחות הגדולים שלנו ב3.5 השנים האחרונות ומהיום הראשון נוצר חיבור אנושי חיובי ופורה ביננו. כאשר עקבנו אחר פעילות החברה, קצב הצמיחה שלה הפתיע אותנו כל חודש מחדש. גילנו שבקבוצת נטו ישנם הכי הרבה יועצים מקצועיים המלווים את המתכננים הפיננסים. בנוסף, הידע של הקבוצה והיכולות שלה בעולם ההשקעות האלטרנטיביות הצומח מתיישר עם החזון שלנו ועם והצרכים הרצונות של הלקוחות הפוטנציאליים. אנחנו מאמינים שעם הטכנולוגיה המתקדמת והייחודית שלנו ובשילוב הידע הרחב וההון האנושי בקבוצת נטו תכנון פיננסי, נוכל להבטיח ייצור זרם יציב וקבוע של פגישות איכותיות למתכננים הפיננסיים, מה שיוביל ליתרון תחרותי משמעותי בגיוס כוח אדם איכותי ולא פחות חשוב - מתן ערך מוסף גבוה עבור לקוחות הקצה.
עידן אזולאי, סמנכ"ל מקצועי בקבוצת נטו תכנון פיננסי מסר: הצמיחה הלא שגרתית של חברת נטו נובעת בין היתר מפלטפורמה מקצועית ושיווקית פורצת דרך עבור המתכננים הפיננסים ועבור קהל הלקוחות האיכותי שלנו. בעיניי, רכישת "עצת הזהב" הינה מהלך אסטרטגי חשוב בעידן בו דיוק תהליכים עתירי טכנולוגיה עשוי להיות גורם משמעותי בשיפור הביצועים והשירות, אשר מאפשר לנו להעניק לנבחרת המתכננים הפיננסים שלנו ואלה שיצטרפו אלינו בעתיד את ההבנה ואת הביטחון, כי הם הלקוחות החשובים עבורנו. טיפוח המשאב האנושי מתבטא בקבוצתנו הן בפן המקצועי, בפן המנטלי ולא פחות מזה בפן הטכנולוגי. רכישת "עצת הזהב" מעמידה אותנו בקדמת הבמה בעולם בו סוכן הביטוח צומח ומתפתח למנהל, מתכנן ומנטור פיננסי באמצעותנו.
ויטלי פלוטינסקי, שותף וסמנכ״ל שיווק בקבוצת נטו תכנון פיננסי מסר: אני שמח ומתרגש על המהלך, שייטיב עם עובדינו ולקוחותינו. בחצי השנה האחרונה התחרו על העסקה לרכישת עצת הזהב ארבע סוכנויות גדולות בשוק ואני מברך על הצטרפותה לקבוצה.Lead Generation  היא מוצר מבוקש בעולם הפיננסים והביטוח, המאפשרת למתכננים הפיננסים להשתמש בשירותיה של חברה מקצועית ומצוינת על מנת להגדיל את מסגרת הפעילות שלהם ביעילות ובשקיפות לטובת לקוחות הקבוצה. אני בטוח שעצת הזהב תלווה אותנו שנים קדימה ותביא לצמיחה והגדלת היקף פעילות הקבוצה בצורה משמעותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה