שיווק ופרסום

ACE בקמפיין מרגש למען הקהילה הגאה: "בית זה בית"

לרגל חודש הגאווה, רשת ACE יוצאת בקמפיין תמיכה בקהילה הגאה בישראל: "בית זה בית". מובילת הקמפיין היא יפעת נץ: "זאת זכות עבורי להעביר את המסר שאהבה היא אהבה וזה לא חשוב מה הרכב המשפחה"
מערכת ice |  3
ACE (צילום יחצ)
לרגל חודש הגאווה, רשת ACE יוצאת בקמפיין תמיכה בקהילה הגאה בישראל: "בית זה בית". הרשת גם משתפת פעולה עם עמותת בית דרור לנוער להט"בי בסיכון בשדרוג בבית העמותה.
במסגרת הקמפיין "בית זה בית" תקדם הרשת סרטון במסגרתו תספר בקולה יפעת נץ מלהקת המכשפות, את סיפורה הכואב של צעירה אשר הוריה גירשו אותה מביתה בשל נטייתה המינית וכיצד היא הגשימה את חלומה ובנתה בית בישראל, בית המושתת על אהבה.
מסר הקמפיין הוא כי הבית אינו רק הקירות הפיזיים כי אם האנשים שבתוכו, וב- ACE מבקשים לתת האפשרות והחופשיות לכל סוגי המשפחות להקים בית.
יפעת נץ: "למזלי הטוב ההורים שלי קיבלו אותי ולא היו יותר מידי שאלות וכשהייתי בת 20 הקמנו כבר את להקת ה'מכשפות', שם עסקנו הרבה בנושאי מיניות וזה הקל עלי מאוד. אבל אני מכירה סיפורים מאוד קשים על ילדים שנאלצו לצאת מהבית וראיתי מקרוב עד כמה זה נוראי, מכת אגרוף ישר ללב. זאת זכות עבורי להעביר את המסר שאהבה היא אהבה וזה לא חשוב מה הרכב המשפחה".
 
צילום: משרד פרסום יהושע/TBWA
יפעת טולדו, סמנכ"לית השיווק של מולטי ריטייל גרופ, אמרה: "אנו מאמינים כי בית גדול מסך הקירות שבו. בית זה האנשים, זה קרבה זה אכפתיות. אנחנו מאמינים שלכל אדם שמורה הזכות לחיות את חייו כרצונו וכי משפחה היא משפחה, בלי קשר להרכב האנשים בה. אנו מאמינים כי בכל בית ובזכותו להתקיים, להתפתח ולאהוב".
 
במסגרת פעילות התמיכה והשת"פ תשתף פעולה רשת ACE גם עם עמותת בית דרור לנוער בסיכון: הרשת מקדמת את שדרוג מרפסת המבנה של העמותה ומעניקה קורת גג לנוער להט"בי בסיכון שלא יכול להיות בביתו, בשל הנסיבות.
במסגרת הפעילות תורמת רשת ACE ריהוט לשדרוג מרפסת העמותה במטרה להופכה למזמינה חמימה ונעימה ומעל הכל – ביתית עבור הנערים והנערות במקום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עדרים עדרים של בהמות על שניים,
    ארצי 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים נגד חוקי הטבע האנושי, ילדיהם יעשו להם את המוות, עוד תראו....
    סגור
  • אור...
    מסעודה 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארצי, תדליק את האור, אתה יושב בחושך...
    סגור
  • 1.
    כסף זה כסף
    הרצל 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחי הציניות. עאלק מרגש.
    סגור