שיווק ופרסום

פייבר במהלך שישנה את תחום הפרסום העולמי

חברת פייבר (Fiverr) השיקה את togetherr, פלטפורמה חדשה מבוססת בינה מלאכותית שנועדה לשנות את הדרך בה עובדים מותגי על עם טאלנטים בתחום הקריאייטיב. המנכ"ל מיכה קאופמן: "תאפשר דרכי עבודה חדשות"
מערכת ice | 
מיכה קאופמן מייסד Fiverr (צילום Fiverr יחצ, ויקיפדיה/ דוד שי)
פייבר (Fiverr) השיקה היום (חמישי) את togetherr, פלטפורמה חדשה מבוססת בינה מלאכותית שנועדה לשנות את הדרך בה עובדים מותגי על עם טאלנטים בתחום הקריאייטיב. הפלטפורמה עושה שימוש בטכנולוגיה החדשנית Creative GenomeTM שבונה באמצעות מנוע בינה מלאכותית צוותי קריאייטיב מתוך קבוצה הכוללת את המוחות המובילים בתחום.
באמצעות Creative GenomeTM, עוברים צוותי הקריאייטיב, שנבנו על הפלטפורמ, תהליך שמתאים עבורם פרויקטים המבוקשים על ידי המותגים ומשרדי הפרסום שישתמשו בפלטפורמה.
שוק הפרסום עבר בעשורים האחרונים שינויים משמעותיים אשר השפיעו באופן דרמטי על היחסים בין לקוחות, אנשי קריאייטיב וסוכנויות פרסום: החל מצמיחתן של פלטפורמות דיגיטליות חדשות, פרגמנטציה של המדיה, עלייתן של ענקיות הטכנולוגיה, האי-קומרס ועד פיתוח טכנולוגיות, שהופכות את תחום השיווק לדיסציפלינה מבוססת מדע ונתונים. ההשפעה של שינויים אלו על אנשי הקריאייטיב בענף הייתה לאו דווקא חיובית.
מנכ״ל togetherr, אמיר גיא, סיפר: "נראה שהאנרגיה והתשוקה שתמיד אפיינו את הקריאטיב בענף הלכו ודעכו בעשור האחרון. המודל הכלכלי העולמי בענף, המבוסס על ריטיינרים, אינו מאפשר למשרדים הגדולים לבצע את ההתאמות הנדרשות. הלקוחות כיום צריכים הרבה יותר תוצרים קריאייטיבים, באיכות גבוהה יותר, בזמן קצר וביעילות כלכלית גבוהה יותר".
"מודל ה-(AOR (Agency-of-record המבוסס על ריטיינרים כבדים ותהליכי עבודה מורכבים אינו פוגש את הצרכים הללו, והניסיון לעמוד בדרישות הקיימות מבלי לשנות את המערכת המורכבת המאפיינת את התעשייה, הביא ללחצים אדירים על השורה התחתונה במשרדי הפרסום. לחץ שירד לעובדים ולאנשי הקריאייטיב, והביא לפגיעה ברוח העשייה, לקריאייטיב ״ללא סיכון״, וחוסר תשוקה לעשייה ולעבודה שמהותה העיקרית הפכה לכיבוי שריפות".
"משרדי הפרסום איבדו את אנשי הקריאייטיב, שהם הקוסמים ומספרי הסיפורים של הענף, אשר מצאו את עצמם מחוץ לתעשייה. ומצד שני, במהלך מגפת הקורונה הבינו הלקוחות שניתן למצוא יצירתיות במקומות אחרים, וכך ליצור קמפיינים טובים ומהירים יותר".
 
מנכ"ל Fiverr, מיכה קאופמן: "מותגים מייצרים רעיונות וקמפיינים קריאטיבים בדרכים הפשוטות ביותר באמצעות ערוצי השיווק החדשים והעולם הדיגיטלי. togetherr זו פלטפורמה שמכוונת לאפשר דרכי עבודה חדשות בתחום הקריאייטיב. כשמאתגרים את האופן בו דברים נעשו בה מאז ומתמיד ואת השיטה הנוכחית, מבינים שניתן למצוא כישרונות בכל מקום בעולם".
"כך גם ניתן למצוא ״גיוון״ בסוג הטאלנט איתו אתה עובד, שהוא מרכיב חיוני עבור יצירתיות. מותגים מובילים רבים בונים כיום את יכולות הקריאייטיב שלהם בתוך החברה ונדרשות עבורם דרכים פשוטות להשלים אותם באמצעות חיבור ישיר לטאלנטים עצמאים וסוכנויות פרסום עצמאיות על בסיס פרויקטים ולא על בסיס ריטיינר".
togetherr נבנתה על בסיס ערכיה של Fiverr: לחולל מהפכה בדרך בה העולם עובד ביחד. פלטפורמה פורצת דרך זו מציבה את הטאלנטים ואת היצירתיות במרכז ומאפשרת למותגים מובילים לעבוד עם צוותים הכוללים את אנשי הקריאייטיב והפרילנסרים הבולטים בתחומם.  
 
גרג האן, אייקון קריאטיב בינ״ל וממייסדי Mischief ויועץ של togetherr: "בעיניי, גודל או גמישות אינם המפתחות להצלחה. אלו נמצאים בכישרון, בהתמדה ובתשוקה, שביחד מאפשרים להגיע להצלחות בתחום היצירתי. עבדתי עם סוכנויות גדולות וקטנות כאחד,  וייסדתי סוכנות בוטיק קטנה שעושה דברים בצורה קצת אחרת".
"אין דרך נכונה או שגויה לפצח משימות יצירתיות. עם זאת, כשנותנים קדימות לכישרון ולרעיונות על פני רווח - מוציאים מהמשוואה את הלחץ ומפנים מקום לרעיונות מקוריים, אמיצים ומגוונים. זו מהותה של togetherr: להשתמש בטכנולוגיה כדי להוציא החוצה את היצירתיות של האנשים ולתת קדימות לכישרונם. אני נרגש להיות חלק מבניית הפלטפורמה המדהימה הזאת ומהאפשרות להשתמש בה בעצמי".
הטאלנטים בפלטפורמת togetherr נבדקים באופן ידני ובעזרת טכנולוגיית Creative Genome המאפשרת לוודא שללקוחות יש גישה לאנשי המקצוע המובילים בתעשייה. אנשי הקריאייטיב בפלטפורמה זכו בפרסים, עבדו על קמפיינים של מותגים מובילים בעולם (ביניהם: נייק, קוקה קולה, HBO, אפל ונטפליקס), עבדו בסוכנויות מובילות וזכו לשבחים מעמיתים, לקוחות וקולגות.
כל הנתונים הללו נאספים ומשוקללים על ידי Creative Genome במטרה להרכיב צוותים מובילים, על בסיס פרויקטלי. כך מתאפשר למותגים לעבוד עם הצוותים האידיאליים ביותר לצרכיהם, דבר שאף סוכנות פרסום בעולם אינה יכולה להציע.
מותגים מעוניינים בטאלנטים הטובים ביותר עבור הקמפיינים שלהם. הם רוצים שהעבודה תיעשה במהירות ועם כמה שפחות בירוקרטיה. togetherr מאפשרת להם את התמיכה אותה הם רגילים לקבל מסוכנויות פרסום, יחד עם הגמישות לבחור את סוג הצוות שהם מעוניינים לבנות. בלחיצת כפתור הם זוכים לגישה לטאלנטים ברמה עולמית, המאפשרים להם להתרחב אל מעבר ליכולות שמציעות המחלקות בתוך הארגון או לבנות צוות קריאייטיב מפרילנסרים מובילים שיספק רעיונות חדשים ויבחן גישות חדשות.
לצד togetherr נבנתה ועדת ייעוץ הכוללת אנשי חזון מובילים בתעשיית הפרסום העולמית, ביניהם: פר פדרסון, מרק טאטסל, אווה סנטוסבוזוס, גרג האן, קארין אונסגר-בירץ', נלי קים, דייויד סיבל, מרים בניקרים, קרייג ברומרס, אמי פולר ושלי דיימונד.
משימתה של Fiverr היא לבצע מהפכה בצורה בה העולם עובד ביחד. אנו קיימים כדי לייצר דמוקרטיזציה בגישה לטאלנטים ולספק לאלו גישה להזדמנויות. כך יכולים טאלנטים, עסקים ומותגים לצמוח ולהגשים את חלומותיהם. בשנה האחרונה עבדו עם הפרילנסרים של Fiverr מעל ל-4 מיליון לקוחות ברחבי העולם, מעסקים קטנים ועד חברות מרשימת ה-Fortune 500.
לכל אלו אפשרה צורת העבודה הזאת להישאר גמישים, זריזים ומותאמים למצב. בעזרת "ענן הטאלנטים" של פייבר יכולות חברות להרחיב או לצמצם את צוותיהן בקלות. זאת הודות למאגר טאלנטים הכולל אנשי מקצועי מיומנים מ-160 מדינות, המתפרסים על פני 550 קטגוריות, ביניהן: תכנות, עיצוב תלת-מימד, שיווק דיגיטלי, יצירת תוכן, אנימציית וידאו וארכיטקטורה.
בין החברות השייכות ל-Fiverr ניתן למצוא את: Togetherr, ClearVoice, CreativeLive, Working Not Working, SLT Consulting ו-Stoke Talent. בואו להיות חלק מעתיד עולם העבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה