שיווק ופרסום

לאחר הקורונה: עשרות פיתוחים חדשים ללידה ולתינוקות

תערוכת "בייבילנד" המשווקת ומציגה מוצרים חדשים ופיתוחים בשוק ההריון, הלידה, והתינוקות, חוזרת לאחור 3 שנים של קורונה
מערכת ice | 
בית חולים לידות תינוקות לידה (צילום משה שי פלאש 90)

לאחר שלוש שנות היעדרות בגלל הקורונה, תערוכת מוצרי התינוקות "בייבילנד" חוזרת. בתערוכה יוכלו 30 אלף המבקרים, להתעדכן בחידושים ובפיתוחים האחרונים בעולם התינוקות, ולרכוש מוצרים.


תערוכת בייבילנד נוסדה לפני 15 שנים על ידי "פיליפ חדד יועצים" בשיתוף רשת סופר-פארם במטרה לשווק להורים ולהורים שבדרך מוצרים בתחומם ההורות, ההיריון, הפעוטות והתינוקות. התערוכה כוללת למעלה מ-75 דוכנים של מותגי תינוקות, בהם: מטרנה, פמפרס, סימילאק, ד"ר פישר, האגיס, במבינו קינג, סוניגו, נאופארם, יוניליוור, לייף בייביז ועוד, אשר יציגו את מרכולתן עם מיטב החידושים מעגלות תינוק, מוצצים, טיטולים, מיטות תינוק, תחליפי מזון לתינוקות, ועד מוצרי היגיינה, בריאות ועוד.
 


לתערוכה מתווסף ערוץ תוכן דיגטלי ייעודי : " בייבילנד " TV, עם 48 תוכניות ומעל ל-200 אייטמים בנושא הריון, לידה והורות. הערוץ מקנה תכנים משלב ההריון ועד לגיל 18 חודשים, בהנחיית דנה גרוצקי ונגה ד'אנג'לי ובהשתתפות  מומחים, רופאים, יועצים, ודולות .

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה