שיווק ופרסום

ישראל אהרוני מתחבר לאיטליה בקמפיין חדש עם בתו תמרה

השף ישראל אהרוני ובתו תמרה נבחרו להשיק את מותג הפסטה האיטלקי 'ברילה' לרגל חג השבועות. הקמפיין יעלה בשבוע הקרוב ויכלול כתבות תוכן ומתכונים. אהרוני: "יש לי 2 נכדים, מה שהם רוצים שאני אכין להם לארוחות ערב שישי זה רק פסטה"
מערכת ice |  4
ישראל אהרוני (צילום אלון מסיקה)
מותג הפסטה האיטלקי ברילה עולה עם פעילות דיגיטל בהשתתפות השף ישראל אהרוני ובתו תמרה לרגל השקת סדרת מוצרי פסטות חדשות לחג שבועות. אהרוני ובתו נבחרו לאחר בדיקה מקיפה של השוק, הקמפיין יכלול הכנת 6 מתכונים שונים וטיפים להכנת פסטות ומנות מיוחדות לרגל החג.
הפרסום יעלה השבוע הקרוב וכולל צילומי וידיאו של הכנת המנות וכתבות תוכן. הפעילות תעלה בנכסים הדיגיטליים של המותג בישראל בפייסבוק, אינסטגרם וברשתות החברתיות האחרות כמו גם במגזין של ברילה ובנקודות המכירה.
 
על סט הצילומים סיפר אהרוני על חייו האישיים והחיבור לפסטה ולמטבח האיטלקי: "יש לי 2 נכדים, הילדים של תמרה, שמה שהם רוצים שאני אכין להם  לאחרות ערב שישי זה רק פסטה, כולם מכינים להם פסטה!". 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ברילה יקרה בארץ
    צהוב בנשמה 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין טעם לקנות ברילה היא יקרה מאוד בארץ
    סגור
  • 3.
    אהרוני,עזוב אותנו בשקט וופל בעצמה ובגבות שלך (ל"ת)
    מוסה 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עכשיו נקבל מתכוני פסטה שבאיטליה לא שמעו לא ראו לא טעמו (ל"ת)
    משה 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פירסום מיותר
    אשר 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא קראתי, כי כשאני רואה אהרוני, אני לא קורא.! אהרוני מחפש רק פירסומת כדי להגביר את עצמו. חבל, אהרוני הוא לא שף, הוא סתם רודף פירסום, בטלוויזיה ובאינטרנט. אל תתנו לזאת יד.תבגרו מאמרים על אהרוני!
    סגור