שיווק ופרסום
הכוכב של 'תיקים באפילה' ו'קליפורניקיישן' בקמפיין בינלאומי חדש
השחקן דיוויד דוכובני מוביל קמפיין בינלאומי של קלטורה ומשחק בסרטון הומוריסטי בו הוא מתבצר בביתו בשל איומי קורונה וגלוטן. ובאילו להיטים של נטפליקס כיכב לאחרונה?
השחקן דיוויד דוכובני נבחר להוביל קמפיין בינלאומי של ענקית הווידאו קלטורה לקידום פלטפורמת האירועים הווירטואלים המשודרגת Kaltura Events. דוכובני הוא כוכב הסדרות "קליפורניקיישן" וסדרת המדע הבדיוני "תיקים באפילה", בה גילם את דמותו של הסוכן פוקס מאלדר ושיחק בשורת סדרות נוספות לאורך השנים. הוא כיכב לאחרונה בלהיטים של נטפליקס The Chair ו- The Bubble. בנוסף הוא סופר, מפיק, במאי, זמר ופזמונאי.
דוכובני משחק בסרטון הומוריסטי ובו הוא נראה מסתגר בביתו המבוצר בשל שלל האיומים החיצוניים, כמו הקורונה והגלוטן, אך בכל זאת ממשיך להשתתף באירועים ומפגשים באמצעות הפלטפורמה של קלטורה. "גם אם אנחנו מתכוננים לסוף העולם ולמתקפת זומבים, זה לא אומר שצריך להיות אנטי-חברתי," אומר דוכובני בסרטון. "אז עד שמחכים למחר, כל עוד באמת יהיה מחר, יש מקום בטוח לכל בני האנוש להתכנס בו".
פלטפורמת Kaltura Events מאפשרת לארגונים לנהל בכוחות עצמם ובאופן אוטומטי אירועים וירטואלים והיברידיים מכל סוג שהוא, כולל סמינרים, כנסי לקוחות ושותפים, סדנאות פנימיות לעובדים וועידות עולמיות, והכל תחת מיתוג החברה והאירוע.
הפלטפורמה, שפועלת גם באיכות שידור K4 , כוללת פיצ'רים רבים בהם התאמת תוכן לפי העדפות אישיות, נטוורקינג, תגובות משתתפים, סקרים, ניהול שאלות ותשובות, סדנאות אינטראקטיביות, הדגמות וחדרי דיונים וצפייה נפרדים.
הפלטפורמה מספקת לארגונים כלי מדידה והשוואה לצורך קבלת החלטות ושיפור לפני האירוע ואחריו ומשתלבת עם כלי השיווק והניהול החיצוניים של המארגנים, כדי לשמור על קשר עם המשתתפים. את תבנית האירוע שהארגון בנה הוא יכול לשכפל בעתיד לאירועים נוספים וכך לחסוך זמן יקר בהמשך.
לדברי ליסה בנט, סמנכ"לית השיווק של קלטורה, האירועים הוירטואלים ימשיכו ללוות אותנו בשנים הבאות, וזאת לצד המפגשים הפיזיים המתחדשים. על פי הנתונים, 94% מהארגונים מתכננים לערוך אירוע וירטואלי במהלך 2022. הפלטפורמה המשודרגת של קלטורה מאפשרת להם לעשות זאת בשיטה של 'עשה זאת בעצמך', תוך שליטה מלאה על תכנון, הזמנה וניהול המשתתפים, הצגת המותג והתוכן והתאמה מושלמת לקהל היעד, וזאת עבור כל גודל וסוג של אירוע ממפגש פנימי קטן ועד לכנס בינלאומי רחב ממדים.
קלטורה היא מובילה עולמית בתחום טכנולוגית וידאו, ניהול הווידיאו בארגונים, כולל תקשורת פנימית בין מנהלים ועובדים, הדרכה, שיווק ואירועים וירטואליים, מכירות ושירות לקוחות. לחברה מעל לאלף לקוחות, מתוכם 25 חברות ב-US Fortune 100 ו-51% ממוסדות החינוך הR1 בארצות הברית. החברה מעסיקה כ- 800 עובדים, כמחציתם בישראל במרכז הפיתוח הפועל ממשרדיה ברמת גן, והשאר במשרדים בלונדון, ניו יורק וסינגפור.
עוד ב-
הטכנולוגיה משמשת אוניברסיטאות מובילות בארה"ב כגון הרווארד, סטנפורד, קולומביה, ופרינסטון לצורך לימודים וירטואלים והיברידים. בנוסף הטכנולוגיה משמשת למתן שרותי טלויזיה אינטרנטית עבור שוק המדיה והטלקומוניקציה. בין הלקוחות של קלטורה חברות ענק בהן איקאה, Airbnb, אינטל, אורקל וטבע וחברות המדיה ויאקום, וודאפון, veon, media corp, ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.חברה הזויהמפנים 05/2022/12הגב לתגובה זו0 0חברה בזבזנית, מנוהלת רע וחיה בחלומות לא מציאותייםסגור