שיווק ופרסום
רן דנקר ועדן פינס חוגגים במדבר | פרסומת השבוע
לוקיישן מדברי עוצר נשימה ושיר רקע מהפנט, קולקציית החג של רנואר בהפקת משרד הפרסום אברהם לוקחת צעד קדימה את הפרסומות לרשתות אופנה והחיבור הייחודי למשפחה ולישראליות
פרסומות לרשתות חנויות אופנה, בדרך כלל דומות: פרזנטורים מציגים את הקולקציה החדשה, קצת מוזיקה, ומעט תסריט ויצירתיות. אבל הפעם רנואר שינו את המשוואה עם פרסומת מדוייקת שמשלבת המון מסרים בדרך ייחודית, עם סאונד מהפנט ברקע ולוקיישן עוצר נשימה.
קולקציית החג של רנואר בהפקת משרד הפרסום אברהם, שילבו את צבעי החג על הפרנזטורים: רן דנקר, עדן פינס, יעל שלביה, עומר נודלמן, בר ברימר וברק שמיר - שבהקו אל מול הנוף המדברי, שברקע הקול העמוק של ספיר סבן שמחבר את הכול.
בחירת השיר "אם ננעלו" של עופרה חזה, יחד עם "מה נשתנה" המסורתי, ושכל זה מוביל לחיבור אותנטי עם בני המשפחה של הפרזנטורים שהצטלמו בסוף הפרסומת, מעבירים מעבר לקולקציה מסחרית גם חיבור למשפחה ולחג הפסח ולסמלים ישראלים - ערכים שמשקפים את רשת רנואר שהועברו בדרך מאוד פשוטה, אותנטית ומיוחדת.
פרסומת השבוע: קולקציית החג של רנואר | משרד פרסום: אברהם | מספר ימי צילום: 1 | תקציב לכל המהלך: 2 מיליון שקל
דבר המשרד:
לצד הטרנדים והאופנה שהמותג משדר, בנינו שפה מובהקת של סרטי חג, בה אנו מציגים את הקולקציה בצורה הכי אופנתית ונחשקת, לצד חיבור לחגי ישראל, לרגש, לסממני החג
ולסמלים ישראלים (מש-אפ של עופרה חזה עם שיר החג 'אם ננעלו' בביצועה של ספיר סבן).
ולסמלים ישראלים (מש-אפ של עופרה חזה עם שיר החג 'אם ננעלו' בביצועה של ספיר סבן).
סיפור מבניית הקמפיין:
בדיוק יום אחרי שירד הבריף, כל הצוות שעובד על מותג רנואר נדבק בקורונה, מה שאומר שעבדנו מהבית בבידוד ובין בדיקת אנטיגן אחת לאחרת – הכל בשלט רחוק, וזו כנראה גם אחת הסיבות שהדגש בסרט היה על משפחתיות וביחד.
עוד ב-
קרדיטים:
משרד פרסום: אברהם
לקוח | נושא: רנואר – קולקציית החג
סמנכ"לית שיווק: יפעת פסטרנק
מנהלת פרסום: רעות ביתן
סמנכ״ל קריאייטיב: עידן זמיר
צוות קריאייטיב: ירדן בריקמן וזואי הורקני
סמנכ״ל לקוחות: רועי חננאל
ניהול לקוח: גל בוזגלו, זוהר דודגר, נעם פרז
מנהלת מחלקת הפקה: ליאור שויקי
מפיק: אורי אמיתי
חברת הפקה: אורי אמיתי הפקות
במאי: רועי רז
מוסיקה – KNOB
משרד פרסום: אברהם
לקוח | נושא: רנואר – קולקציית החג
סמנכ"לית שיווק: יפעת פסטרנק
מנהלת פרסום: רעות ביתן
סמנכ״ל קריאייטיב: עידן זמיר
צוות קריאייטיב: ירדן בריקמן וזואי הורקני
סמנכ״ל לקוחות: רועי חננאל
ניהול לקוח: גל בוזגלו, זוהר דודגר, נעם פרז
מנהלת מחלקת הפקה: ליאור שויקי
מפיק: אורי אמיתי
חברת הפקה: אורי אמיתי הפקות
במאי: רועי רז
מוסיקה – KNOB
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.פירסומת אש, אבל זה לא יעזור לסמרטוטים של 20שח ???????? (ל"ת)אורן 02/2023/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.רן דנקרדיני גוטמאן 04/2022/17הגב לתגובה זו0 0איזה כיף לך שמגיע לנו אחת כזהסגור
-
2.לא הבנתי?הגיון בריא 04/2022/12הגב לתגובה זו0 0מי שקרע את ה%#*$ בפרסומת הזו היה הארט, אין שם כלום חוץ מסטיילינג וארט?!? הפקידה שהכינה קפה לסמנכ״ל מקבלת קרדיט? אבל שום זכר לארט/ית!?!? בזיון ממשסגור
-
1.סתם כתבת יחץ לביגוד חד פעמי במחירים מופקעים (ל"ת)איכות לא מילה רעה 04/2022/10הגב לתגובה זו1 0סגור