שיווק ופרסום
ישראל קטורזה בג'וב חדש, זו החברה שיפרסם
בקמפיין של עשרה מיליון שקלים בשנה, הסטנדאפיסט והאמן ישראל קטורזה נבחר לתפקיד הפרזנטור, זו החברה שבחרה בו
רשת טרקלין חשמל, הודיעה הבוקר (שני) בחרה באמן והסטנדפיסט ישראל קטורזה כפרזנטור החברה. קטורזה נחשב לאחד מהאומנים המובילים והאהודים בישראל והוא יובל את הקמפיינים של החברה המונה כ- 50 סניפים ברחבי הארץ ואת אתר הסחר שלה. זו הפעם הראשונה בעשור האחרון שהרשת בחרה בפרזנטור.
מסקר שנעשה עבור רשת טרקלין במסגרתו נבדקו מספר אומנים מובילים, עולה כי קטורזה הינו האומן /בדרן המוכר והאהוב בישראל. הוא חוצה גילאים, מעמדות ועדות, ונתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר. עוד עולה מהסקר כי העובדה שלאורך השנים הוא בוחר בקפידה את התפקידים על הבמה, בסרטים ובטלוויזיה מיצבו אותו כאומן מוביל ואיכותי. כמו כן קטורזה, כאב לשבעה ילדים, נתפס בציבור על פי המחקר כמודל לאיש משפחה למופת.
כחלק מהמהלך השיווקי, יושק קמפיין ראשון, רחב היקף, בתקציב של מעלה מ-10 מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום זרמון שמציג את קטורזה כמי שמסרב להיות הפרזנטור של טרקלין חשמל כי המחירים ברשת יותר מצחיקים ממנו. הקמפיין יתפרס על פני רוב המדיות בישראל ויתרכז בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובנקודות המכירה.
ישראל קטורזה מסר: "אני גאה לייצג את טרקלין חשמל ולקדם ערכים של מקצוענות, אמינות ומחירים הגיוניים - ערכים שחשובים כל כך בהתמודדות עם כל אתגרי החיים בכלל ויוקר המחיה בפרט. אני שמח שמותג ישראלי ותיק, מוערך ויציב מקדם ערכים כה חשובים, ואני בטוח שיחד נמשיך להנחיל אותם בציבוריות הישראלית."
עוד ב-
שי דגן, מנכ"ל רשת טרקלין חשמל מסר: "הצטרפותו של ישראל קטורזה, הידוע כאיש משפחה למופת, למשפחת טרקלין חשמל, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של הרשת. ישראל קטורזה, הפרזנטור החדש של טרקלין חשמל, מהווה מודל של מצוינות, אמינות ומקצוענות וכמי שיודע לדבר בגובה העיניים. הבחירה בו הייתה טבעית לנו והמחקר שערכנו רק אישש את מה שידענו מלכתחילה. הרשת שידועה באמינותה, בשירות הגבוה שלה ובמחירים תחרותיים חיפשה אומן מוביל, גדול ואמין ושמחה על הצטרפותו של קטורזה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה