שיווק ופרסום

קרן פלס תגיש את החדשות? זו המגישה שחפפה אותה

אופטיקנה יוצאת בקמפיין חדש לעדשות מגע 'פורטיפוקל': "מבזק עדשות": קרן פלס תגלם מגישת חדשות בקמפיין חדש לאחר שעברה הדרכה מדליה מזור מגישת החדשות המיתולוגית
מערכת ice |  2
קרן פלס (צילום שי פרנקו)
אופטיקנה מרחיבה את קטגוריית ה"פורטי-פוקל" שהושקה בקיץ 2021 והפעם עם בשורה למרכיבי עדשות מגע. בקמפיין החדש של הרשת, אשר יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, מככבת הזמרת ושופטת הריאליטי, קרן פלס. בקמפיין תגלם הזמרת תפקיד מגישת חדשות באולפן טלוויזיה ותגיש מבזק חדשות תחת הסלוגן: "מבזק עדשות" הכולל דיווחי שטח ואף תחזית מזג אוויר.
מי שהגיעה לסט על מנת להדריך את קרן פלס ולתת לה טיפים בהגשת מבזק חדשות היא דליה מזור- מגישת החדשות המיתולוגית האהובה. מזור ופלס עשו יחד 'טסטים' לפני הצילומים, שהכינו את קרן להגשת מבזק העדשות בצורה מדויקת ונכונה. כמו כן, אלו צולמו והם יעלו כקמפיין נפרד בדיגיטל וברשתות החברתיות.
 

צילום: שי פרנקו
ירון עמיר, סמנכ"ל שיווק אופטיקנה מסביר: "לפני כשנה השקנו את קטגוריית "פורטי-פוקל", אשר נועדה לתת פתרונות אופטומטרים מתקדמים לבני ה-40 פלוס לבעיות הראייה מקרוב - בעיה אשר אינה פוסחת כמעט על אף אחד מאיתנו, ולהנגיש לקהל זה את משקפי המולטיפוקל. הפעם באנו עם בשורה לכל אותם האנשים הרגילים כל חייהם להרכיב עדשות מגע, אבל אי שם בשנות ה-40 שלהם, מפסיקים לראות טוב לטווח הקרוב".

צילום: שי פרנקו
עוד הוסיף: "לטובתם אנו משיקים את עדשות מגע "פורטיפוקל". עדשות מגע רב מוקדיות אשר מאפשרות להם להמשיך ולהרכיב עדשות מגע, וליהנות מראיה טובה לכל טווח, כל הזמן: גם בעת צפייה בטלוויזיה, וגם בעת קריאת הודעות בווטסאפ בטלפון הנייד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגישת חדשות שמנה?
    צדוק 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מוכרת משקפיים לאנשים שמנים? לא הבנתי.
    סגור
  • 1.
    קרן פלס מלכה
    יובל 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין על קרן הכי טובה שיש
    סגור