שיווק ופרסום

משרד הפרסום מנצ' בחילופי כיסאות: מי מונה למשנה למנכ"ל?

משרד הפרסום מנצ' ממשיך להתרחב בחיזוק ההנהלה ומודיע היום על קידומו של סמנכ"ל הדיגיטל לתפקיד המשנה למנכ"ל, אל תפקיד הסמנכ"ל ייכנס בעקבות זאת מנהל במשרד
מערכת ice | 
עבודה מהבית (צילום pexels)
משרד הפרסום מנצ' ממשיך להתרחב בחיזוק ההנהלה ומודיע היום (שלישי) על קידומו של יוני פרידמן מסמנכ"ל הדיגיטל של מנצ', תפקיד אותו הוא מילא במשך חמש השנים האחרונות, לתפקיד משנה למנכ"ל החברה.
ליוני 15 שנות ניסיון בעולם הפרסום – הוא החל את דרכו בחברת המיתוג אדלר ברנדס, דרך תפקידי ניהול ודיגיטל בכירים במשרד הפרסום מקאן אריקסון ושימש כסמנכ"ל הדיגיטל של פובליסיס.
פרידמן הקים את מחלקת הדיגיטל במנצ', תוך איחוד הפעילות של קיו דיגיטל, חברת הדיגיטל של השותף במשרד דני צ'כנובר, לתוך פעילות משרד הפרסום, תוך הצמחתה לאורך השנים.
פעילות הדיגיטל של החברה מהווה כיום כ-30% מנתח כלל פעילות הפרסום במשרד, ומספקת ללקוחות מנצ' מגוון פתרונות ושירותים דיגיטליים קריאייטיביים, מפעילויות לחיזוק הברנד, דרך עבודת תוכן ועד פעילות הפרפורמנס והמדיה המנוהלת - אין האוס. כחלק מתפקידו החדש יהיה אחראי גם על הגדלת הפעילות העסקית, ופעילויות חוצות ארגון נוספות.
פרידמן מסר: "אני שמח להתפתח במנצ', המהווה לי כבית שני למעלה מחמש שנים. כמות הידע הנדרש בפלטפורמות המתפתחות ואל מול המשימות הדיגיטליות הרבות רק הולכת ועולה כל הזמן, והדיגיטל קיבל משנה תוקף ובוסט מאז פרוץ הקורונה לחיינו – ואנו נמשיך להצעיד את לקוחותינו קדימה בעולם זה ולבנות ברנדים חזקים ואהודים".
 
כחלק מהמהלך ימונה אבי סעדה לסמנכ"ל הדיגיטל. לסעדה עשר שנות ניסיון בעולם הדיגיטל, והוא עובד במנצ' כשש שנים בתפקידי ניהול. במהלך עבודתו לקח חלק משמעותי בבניית המחלקה ופיתוחה, תוך הקמת מוקדי פעילות נוספים והגדלת הידע המקצועי ואפיקי הפעילות אל מול הלקוחות.
אבי סעדה מסר בתגובה: "שמח להמשיך את הדרך במנצ', מודה להנהלה על האמון בהובלת הזרוע הדיגיטלית של החברה, יחד עם צוות מאוד מוכשר נמשיך להעמיק בעולמות הדיגיטל ולתת ערך וכלים משמעותיים ללקוחות מנצ'"
סער נעים ויניב מלינרסקי, השותפים במנצ', מסרו: "מנצ' ממשיכה לגדול ולהתחזק, מרמת ההנהלה ובכלל, ואין שמחים מאיתנו שאנשים מתוך המערכת צומחים וגדלים לאורך השנים בחברה ומתקדמים לתפקידי ניהול בכירים. גם יוני וגם אבי מהווים נדבך מרכזי מהפעילות היומיומית שלנו בתוך הבית ואל מול הלקוחות, ומספקים ערך מוסף רב לחברה. אנחנו ממשיכים את המומנטום החיובי מ-2021, של גדילה וגיוס לקוחות חדשים, כגון פספורטכארד, ו-YNET.  גם ב- 2022, ועם הרבה אנרגיה ליצירת מהלכים פרסומיים מצויינים ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה