שיווק ופרסום
ליאור סושרד מחליף צבעים: זה קמפיין הענק בכיכובו
אחת החברות הכי מעניינות בתחום תרבות העובדים מוציאה קמפיין בכיכובו של אמן החושים הבינלאומי ליאור סושרד, כך זה נראה מאחורי הקלעים
חברת הפינטק Rapyd, שעומדת מאחורי פיתוח פלטפורמת תשלומים בינלאומית עבור עסקים וצרכנים, יוצאת בקמפיין חדש בכיכובו של ליאור סושארד. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לבצע העברות בנקאיות, תשתית לארנקים דיגיטליים, תשלום מזומן, אמצעי תשלום אלטרנטיביים מקומיים ועוד, והשם שלה עלה לכותרות לפני מספר חודשים באירועי החברה לעובדים שהיקפם הגיעה לעשרה מיליון שקלים.
החברה יצאה בקמפיין גיוס עובדים חדש עם כמה שמות מוכרים מהתעשייה. בקמפיין לוקחים חלק ליאור סושארד, אסף גרניט, והדיג'יי סקאזי. מטרת הקמפיין היא גיוס העובדים הטובים והמקצועיים ביותר בארץ למשרות הפתוחות בחברה. הקמפיין מציג בצורה הומוריסטית תהליך מיון של מועמדים פוטנצייאלים לחברה.
חברת Rapyd מפעילה את רשת התשלומים המקוונים הגדולה מסוגה בעולם, שתומכת ב-65 סוגי מטבעות ביותר מ-170 מדינות ותומכת במעל 900 אמצעי תשלום שונים. החברה גייסה 960 מיליון דולר בארבעה סבבים מבתי ההשקעות המובילים בעולם. בחברה 550 עובדים הפרוסים במשרדים הממוקמים בלונדון, אמסטרדם, איסלנד, מאונטן ויו קליפורניה, דובאי, סינגפור ותל אביב.
רונה סוסל, Head of Global Marketing Programs בראפיד: "כחלק מאסטרטגיית המיתוג שלנו החלטנו לצאת בקמפיין שמשקף את צורת החשיבה השונה שלנו כחברה ולהכניס את הצופים לעולם של Rapyd באמצעות שיתוף העובדים בהפקה. מטרת הקמפיין היא להפיץ את הבשורה שבימים אלו אנו מגייסים כ-300 עובדים למגוון תפקידים. היה לנו חשוב לערב בקמפיין גם עובדי חברה מכל קשת התפקידים וגם חברים של Rapyd שהולכים איתנו דרך ארוכה- ליאור סושארד, אסף גרניט וסקאזי. הקמפין לא נגמר בסרטון, ואני מבטיחה שיש עוד למה לצפות".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.חפשו ביוטיוב The wise Uncle עמוד שחושף את כל השטיקים שלענת 12/2021/14הגב לתגובה זו0 0סושרדסגור
-
למה, חשבת שזה אמיתי? הוא קוסם - אמן אשליותגל 12/2021/22הגב לתגובה זו0 0והוא תמיד אומר שהוא לא מתיימר להיות בעל כוחות.סגור