שיווק ופרסום

קמפיין חדש למשאף רפואי לקנאביס, זה סכום העתק שהושקע

 הקמפיין שמוביל משרד הפרסום גיתם BBDO, בהיקף של כ-600 אלף שקל פונה לבעלי רישיון לשימוש בקנאביס רפואי. הקמפיין, מתמקד בנושא הפחתת כאב עם המשאף של סאיקי
מערכת ice | 
משרד הפרסום גיתם BBDO (צילום יח"צ)
סאיקי, המשווקת את המשאף הרפואי לקנאביס שפיתחה, SyqeAir, עלתה בקמפיין חדש הפונה לבעלי רישיון לשימוש בקנאביס רפואי. הקמפיין, מתמקד בנושא הפחתת כאב במגוון רחב של התוויות רפואיות, המאשרות שימוש בקנאביס רפואי על בסיס מרשם רופא, כמו: קרוהן, אנדומטריוזיס, טרשת נפוצה, כאב נוירופאתי ועוד. הקמפיין כולל בין היתר שלטי חוצות ברחבי גוש דן, פעילויות דיגיטל ועוד. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום גיתם BBDO, בהיקף של כ-600 אלף שקל.
משאף SyqeAir הינו הפתרון הרפואי-טכנולוגי היחיד אשר קיבל אישור למתן קנאביס משולב במכשור רפואי. האישור התקבל על בסיס המחקרים הקליניים שביצעה החברה במרכז הרפואי רמב"ם. המחקרים מראים כי הטיפול באמצעות המשאף מאפשר למטופל להשיג את התוצאות הרצויות של הפגת הכאב במקביל להפחתה בתופעות לוואי, ובכלל זה השפעות פסיכואקטיביות, דבר שתורם באופן משמעותי לתפקוד היומיומי, איכות החיים והבטיחות של המטופל.
המשאף מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות בישראל (רישוי אמ"ר) ומשרד הבריאות הקנדי (רישוי MDL), ונושא תו תקן אירופאי (רישוי CE). לאחרונה חתמה סאיקי מדיקל על שיתוף פעולה גם עם רשת סופר-פארם. המשאף וכן המחסניות משווקים בבתי המרקחת המורשים לבעלי רישיון לקנאביס רפואי ובצירוף מרשם מרופא.
חגית קמין, מנכ"ל Air של סאיקי מדיקל, מסרה: "הקמפיין שלנו נועד להפיץ את הבשורה על היכולות המדהימות של משאף SyqeAir בטיפול בכאב. בשנים האחרונות, יותר ויותר מטופלים בעלי רישיון לקנאביס רפואי מחפשים פתרון איכותי, מדויק ונוח להתמודדות עם כאב. זו ההזדמנות גם לקרוא לכל הגופים הממשלתיים והפרטיים, להיות חלק מהמהפכה שלנו, ולהעניק את הטיפול החדשני ביותר בתחום הקנאביס הרפואי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה