שיווק ופרסום

כוכבת פאודה בקמפיין חדש, מה היקף ההשקעה במהלך?

קבוצת חמת משיקה קמפיין חדש בכיכובה של השחקנית רונה לי שמעון, שחושף את טכנולוגיית הציפוי הייחודית והחדשנית PVD. היקף הקמפיין נאמד במאות אלפי שקלים וכולל פרסום בטלוויזיה ודיגיטל
מערכת ice | 
רונה לי שמעון ומנכ"ל חמת ניר קליין (צילום נס הפקות)
חמת, המתמחה בפיתוח ייצור ושיווק ברזים, כלים סניטרים ומקלחונים לחדר הרחצה והמטבח, יוצאת בקמפיין חדש בשיתוף משרד הפרסום "ראובני פרידן" אותו מובילה השחקנית רונה לי שמעון, כוכבת "פאודה", "עלומים" ואשר בימים אלו ממש מככבת גם בפסטיגל.
הקמפיין שיעלה במהלך השבוע הקרוב, מתמקד בקולקציית הברזים של החברה , ושם דגש על שימוש בטכנולוגיית PVD חדשנית המעניקה לברזים עמידות לאורך שנים, עיצוב ייחודי ואפשרות למגוון גימורים על פי הסטייל והויז'ן של הצרכן הסופי ומעצבי הפנים. כמו כן ,מדגיש הקמפיין את העובדה שחמת הינה חברה ישראלית המעניקה אחריות מקומית ו"בית" לרוכשים. בקמפיין הושקעו מאות אלפי שקלים והוא צפוי לעלות בסוף במוצאש הקרוב ובמהלך חודש דצמבר בפריסה רחבה בטלוויזיה ובדיגיטל.
גלי אורון בן חיים, סמנכ"לית שיווק  קבוצת חמת, מסרה: "אנו גאים להשיק את הקמפיין החדש של חמת ביחד עם רוני-לי שמעון, המביאה עימה ערכים של איכות, מקצוענות והתמדה לאורך שנים, וכל זאת עם סטייל, אלגנטיות וסגנון ייחודי לה. קולקציית הברזים של חמת פותחה בעיקבות היכרות עמוקה עם הצרכן הישראלי שבוחר להשקיע בחדרי רחצה מעוצבים ובעלי גימורים ייחודיים אבל לא מתפשר על איכות".
 
"טכנולוגיית PVD - Physical vapor deposition, הינה בשורה אמיתית עבור הצרכנים בישראל, בזכותה גם הציפויים האופנתיים ביותר ישמרו על מראה רענן ומושלם לאורך שנים רבות  ללא קורוזיה, כתמים, ושריטות. הציפויים ידידותיים לסביבה ומאפשרים לנו להעניק לצרכן הקצה מוצר שהוא גם HIGH END, גם מעוצב במגוון גימורים וגם יישאר חדש ומבריק לעוד המון המון שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה