שיווק ופרסום

דנה כחלון מתחדשת: זה הלקוח החדש במשרד

משרד יחסי הציבור "דנה כחלון תקשורת" התחדש בתקציב יחסי ציבור חדש של מותג כלי כסף ויודאיקה בינלאומי שסיפק מוצרים לג'ורג' בוש, רונלד רייגן, ולדימיר פוטין והמלך חוסיין
מערכת ice | 
דנה כחלון כהן (צילום יח"צ)
משרד יחסי הציבור דנה כחלון תקשורת בבעלותה של דנה כחלון כהן התחדש לאחרונה בתקציב יחסי הציבור של מותג כלי הכסף והיודאיקה הבינלאומי ,הצורפים.
מותג הצורפים הוותיק פועל בישראל החל משנת 1952 וכיום בעל 13 חנויות בישראל ובארה"ב. פרטי הצורפים נמכרים בכל רחבי העולם ויצירות מכסף טהור של "הצורפים" מעטרות את ביתם של שועי עולם, כגון ג'ורג' בוש, רונלד רייגן, ולדימיר פוטין והמלך חוסיין. כ-300 יצירות חדשות, בעיצוב מקורי ובעבודת יד, מיוצרות כל שנה בבית הצורפים אשר בכפר דניאל.
דנה כחלון כהן, בעלים דנה כחלון תקשורת: "אנו גאים שמותג הצורפים בחר במשרדנו לנהל את מערך יחסי הציבור של החברה. מדובר במותג איכותי שמגלם בתוכו מסורת יהודית מפוארת ונחשב למותג פרימיום בכל העולם, אנו נרגשים לצאת לדרך משותפת של עשייה פורייה".
אופירה גוטמן ברבי, משנה למנכ"ל הצורפים: "עם השקת החנות הדגל המחודשת בכפר דניאל ולקראת התרחבות החברה לתחומים חדשים בארץ ובעולם ראינו צורך בבחירת משרד יח"צ מוביל לניהול המערך התקשורתי של הצורפים. אנו שמחים לצאת לדרך חדשה עם משרדה של דנה כחלון ובטוחים שנכונה לנו עשייה פורה שתשלב שיתופי פעולה חדשניים וחשיפה נרחבת בכל המדיות הרלוונטיות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה