שיווק ופרסום

שטראוס בקמפיין להעלאת המודעות לאלרגנים

כוכבי הרשת רונית וג'ונתן בקמפיין להעלאת המודעות כלפי תופעות קצת פחות נעימות. מה יכלול הקמפיין ומה המטרה שלו, ומה עומד מאחורי המהלך הענק בתשתיות הייצור של שטראוס?
מערכת ice | 
שטראוס (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
רונית וג'ונתן ליופריו כוכבי הרשת שמרבים להסתכל על החיים בצורה חיובית ומצחיקה, ייקחו חלק בקמפיין של חברת שטראוס להעלאת המודעות כלפי תופעות קצת פחות נעימות. 
בסרטון החדש, רונית וג'ונתן מדברים על סוגיה חברתית שכמעט ולא מדברים עליה - אפליה על רקע בריאותי בקרב ילדים אלרגיים ועל האחריות שלנו כהורים לתת לילדים שלנו דוגמא אישית ולחנך אותם להסתכל אל כולם כשווים.
בשנתיים האחרונות חטיבת הממתקים של עלית הובילה מהלך רחב היקף במטרה להגדיל את היצע מוצרי החברה שמתאימים לצריכת אלרגיים לאגוזים, בוטנים, ביצים וגלוטן. המהלך מהווה יישום של אסטרטגיית שטראוס ישראל להרחבת היצע המוצרים למגוון אוכלוסיות יעד, כחלק מאחריות החברה להנגיש מוצרים לקהילות ייחודיות.   
במסגרת הפרויקט נבנתה במפעל הממתקים בנוף הגליל, סביבת ייצור נקייה מאלרגנים למעט חלב, וכן נרכש קו ייצור חדש שמיועד לייצור מוצרים ללא גלוטן בלבד, אלו יפעלו בכל ימות השנה. סביבת העבודה החדשה מנוהלת תוך הקפדה יתרה על תחום בטיחות המזון, הכניסה אליה דורשת החלפת ביגוד וחומרי הגלם מוכנסים אליה בהליך מבוקר. היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בכ-8 מיליון שקלים. בשלב ראשון יושקו טבלאות שוקולד ללא אלרגנים (למעט חלב), לא יהיה שינוי במחיר הקמעונאי של מוצרים אלו בעקבות המהלך.
צמד המשפיענים יהיו חלק משישה משפיענים שייקחו חלק בתוכן סרטונים שנועד להעלאת המודעות בקמפיין המוערך בעשרות אלפי שקלים, שכאמור, זהו רק חלק קטן מפרויקט ענק ונרחב של שטראוס בתשתיות הייצור במיליוני שקלים.
מרונית וג׳ונתן נמסר: ״אנחנו תמיד שמחים לקחת חלק בקמפיינים המשלבים מסרים חינוכיים ומאמינים שאנחנו צריכים לעשות שימוש בכוח שיש לנו ברשת בכדי להעביר את המסרים החשובים הללו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה