שיווק ופרסום
WeWork בחרה: זה משרד היח"צ שינהל את תקציב החברה
ימים ספורים לאחר שהשלימה את הנפקתה המוצלחת בבורסה של ניו יורק, לפי שווי של 9 מיליארד דולר, WeWork בחרה במשרד ייעוץ חדש לליווי הפעילות התקשורתי שלה בישראל
ימים ספורים לאחר שהשלימה את הנפקתה המוצלחת בבורסה של ניו יורק, לפי שווי של 9 מיליארד דולר (שמאז זינק בכ-25%), היום (חמישי) הודיעה הנציגות המקומית של WeWork במשרד ייעוץ חדש לליווי פעילותה התקשורתית בישראל – אורנשטיין חושן תקשורת, בהובלת איתמר חושן והדן אורנשטיין. פעילות המשרד תתמקד במינוף 13 מתחמי החברה בישראל ובתמיכה בפעילות השיווקית של WeWork מול לקוחות ישראלים.
כזכור, WeWork נוסדה בניו יורק בשנת 2010. מאז פתיחת המיקום הראשון בניו יורק, הפכה החברה לספקית בינלאומית של מתחמי עבודה גמישים עם מחויבות לספק פתרונות אשר מונעים על ידי טכנולוגיה, מרחבים ופעילויות העשרה שנועדו לפתח את עסקיהם של לקוחות החברה (המכונים 'ממברים'). נכון ל-2021 מעסיקה החברה מעל ל-4,000 עובדים ב-38 מדינות, שבהן מתופעלים 774 מתחמים.
בישראל, מיוצגת WeWork באמצעות בעלת הזיכיון, 'אמפא', המחזיקה ב-13 מתחמים, מהם פועלים כ-13,000 חברים הפרושים מצפון ועד דרום, בתל אביב, רמת גן, הרצליה, חיפה, באר שבע וירושלים. WeWork מעסיקה בישראל כ-100 עובדים ומהרשת עולה כי בין שוכריה הבולטים נמצאות חברות מהמובילות במשק, כגון: מיקרוסופט, סיילספורס, למונייד, ג'נרל אלקטריק, מאסטרקארד, יאנדקס ועוד.
אורנשטיין חושן עוסקים בניהול משברים וכן בייעוץ תקשורת אסטרטגי ללקוחות מעולמות הטכנולוגיה, הכלכלה, התשתיות, שוק ההון והמשפט. בין לקוחותיהם הבולטים: קבוצת טדי שגיא; קבוצת תדיראן; קבוצת טלכלל כולל מותג המתנות המקוון BUYME; חלוצת האינטרנט האמריקאית Yahoo ועוד
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה