שיווק ופרסום

6.5 מיליון דולר לחצי דקה: נחשפו המספרים סביב הסופרבול

משחקי הסופרבול של ליגת ה-NFL ימכרו פרסומות של 30 שניות בתמורה ל-6.5 מיליון דולר. פפסי תסיים את הזכויות על החסות השנה לאחר שחתמה על חוזה ענק ב-2012. הפרסומות צפויות להכניס בין 25-50 מיליון שקל על פי מומחי שיווק באמריקה
מערכת ice | 
סופרבול 2019 (צילום גטי אימג'ס)
משחק הסופרבול של ליגת ה-NFL ידוע בסכומי העתק שחברות משלמות עבור המודעות המסחריות- פרסומות של 30 שניות נמכרו תמורת 6.5 מיליון דולר למשחק הסופרבול של שנת 2022.
פפסי מחזיקה בזכויות חסות לשידורי פרסומות מאז 2012 במסגרת עסקת שיווק גדולה בהיקף של יותר מ -2 מיליארד דולר. לפני כן שילמה יצרנית חלקי הרכב ברידג'סטון כ-10 מיליון דולר בשנה.
לאחר הסופרבול העונה, הזכויות של שידור פרסומות המחצית יהיו זמינות שוב ויכולות להכניס מ-25 מיליון דולר ל-50 מיליון דולר בשנה, על פי הערכות של מומחי שיווק באמריקה. לפפסי תהיה הזדמנות לחדש את העסקה, כאשר מופע המחצית יימכר כנכס נפרד.
הסופרבול לשנת 2021 עמד בממוצע על 96.4 מיליון צופים, והניב רווח של 95.8 מיליון דולר לחמשת נותני החסות המובילים. שידור המחצית של פפסי הרוויח השנה סכום של 9.4 מיליון דולר.
המופיעים לא מקבלים שכר, אך עלויות ההפקה שלהם מכוסות - הביצועים של ג'ניפר לופז ושקירה בשנת 2020 עלו לפי הדיווחים 13 מיליון דולר. גם החשיפה עצומה שאין כדוגמתה. מכירות המוסיקה של ג'סטין טימברלייק עלו ב- 534% לאחר הופעתו בשנת 2018. במופע השנה יופיעו ד"ר דרה, סנופ דוג, מרי ג'יי בלייג', קנדריק למאר ואמינם.  ג'יי זי יסייע בהפקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה