שיווק ופרסום

יניב ביטון קיבל קמפיין חדש, כמה ירוויח עבורו?

שפה פרסומית חדשה לקבוצת מנורה מבטחים בהובלת הפרזנטור יניב ביטון, שכרו יעמוד על מאות אלפי שקלים עבור המהלך, איזו דמות יגלם?
כפיר אדר | 
יניב ביטון (צילום אוהד רומנו)
מנורה מבטחים, קבוצת הפנסיה וביטוחי הרכב הגדולה בישראל משיקה שפה פרסומית חדשה לקבוצה, בהובלת השחקן והקומיקאי יניב ביטון. ביטון ילווה את המהלכים הפרסומיים במגוון המוצרים והשירותים של הקבוצה, תוך הבלטת המומחיות והמובילות שלה.
השחקן יניב ביטון נבחר להוביל את מהלכי הפרסום של קבוצת מנורה מבטחים, אשר סנונית ראשונה של הקמפיין ניתן לראות בימים אלה בטלוויזיה ובאינטרנט. קמפיין הפרסומת ההומוריסטי מציג את יניב "כמומחה" הארץ ישראלי המביע את דעתו בשלל מצבים-החל מטיפול בילדים וכלה בעיצוב פנים הבית עד שהוא נתקל  בנושא הקשור לעולמות הפנסיה והביטוח ואז הוא נותר חסר מילים.
מטרת הקמפיינים לעלות למודעות את המומחיות והמובילות של מנורה מבטחים בעולמות הפנסיה והביטוח/פנסיה. הקמפיין הראשון מדגיש את חשיבות המומחים של מנורה מבטחים בניהול קרן הפנסיה ובמגוון הפתרונות הדיגיטליים שהיא מציעה. בהמשך יעלו קמפיינים נוספים בתחומים שונים בין היתר בתחום ביטוחי הרכב בו קבוצת מנורה מבטחים הנה הגדולה בישראל. משרד הפרסום אשר מלווה את קבוצת מנורה מבטחים הנו משרד "יהושע", שכרו של השחקן עבור הקמפיין עתיד לעמוד על מאות אלפי שקלים בסך הכל.
מנהלת תחום השיווק של קבוצת מנורה מבטחים, מיכל ישראלי, מסרה: "אנו שמחים להשיק היום שפה פרסומית חדשה בהובלת השחקן והקומיקאי יניב ביטון, המשקפת את המובילות והמומחיות של קבוצת מנורה מבטחים בעולמות הביטוח והפנסיה. יניב ביטון , מהשחקנים המובילים בישראל, הוא בחירה טבעית לקבוצת מנורה מבטחים, המבטחת מעל לשני מיליון מבוטחים בכל מגוון מוצריה, יניב ביטון מצליח להעביר בצורה מצחיקה והומוריסטית את המסר החשוב עבור כלל לקוחתנו – מנורה מבטחים המומחית האמיתית בעולמות הפנסיה והביטוח והנה קבוצת ביטוחי הרכב והפנסיה הגדולה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה