שיווק ופרסום

"הבצפר" הודיע היום על מינוי סמנכ"לית חדשה

בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל, "הבצפר" הודיע היום (שני) על מינוי חדש לתפקיד סמנכ"לית,. מנכ"ל הבצפר יגאל בראון: "יכולות ניהול גבוהות לצד השיגים מרשימים"
מערכת ice | 
סיוון קיסר הבצפר (צילום יחצ)
"הבצפר" הודיע היום (שני) על מינוי חדש לתפקיד סמנכ"ל כשסיוון קיסר (35), מונתה לתפקיד סמנכ"לית הבצפר של חברות הפרסום והדיגיטל. קיסר החלה את דרכה המקצועית ב'הבצפר' בשנת 2011 כרכזת קורסים, התקדמה לתפקיד עוזרת שיווק למנכ"ל ובהמשך מונתה למנהלת השיווק. במסגרת המינוי, קיסר מקבלת לידיה סמכויות נוספות כחלק מתוכנית העבודה שהיא מובילה בפיתוח מוצרים חדשים ל-B2B, קורסים והשתלמויות מותאמות לחברות וארגונים.
סיוון קיסר, הסמנכ"לית החדשה של 'הבצפר', התייחסה למינוי ואמרה, "רואה את המנוי כהבעת אמון בתוכנית העבודה של "הבצפר" עליה שקדנו רבות ואת תוצאותיה הטובות אנחנו רואים בהרשמה גבוהה של סטודנטים למקצועות השונים ובקורסים מותאמים הנדרשים על ידי ארגונים ועסקים מובילים במשק".
כחלק מתוכנית העבודה שהובילה, מציע 'הבצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל השתלמויות וקורסים במגוון רחב של נושאים וביניהם: השתלמות בעולם הסטוריטלינג, דוברות ויחסי ציבור מותאמי דיגיטל, פרסום, ניהול תוכן ו-PPC.
יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ומנכ"ל איגוד חברות הפרסום התייחס אף הוא למינוי החדש ואמר, "'הבצפר' הנו מוסד הרואה את עצמו מחוייב לחדש ולפתח כל העת בהתאם לצרכים המשתנים בשווקים. סיוון מילאה בהצלחה שורה של תפקידים והוכיחה יכולות ניהוליות גבוהות לצד הישגים מרשימים. משום כך מצאנו לנכון להפקיד בידיה הנאמנות סמכויות נוספות על מנת לאפשר לה להמשיך ולהשיג אותם".
"הבצפר" - בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל הוקם בשנת 2001 על ידי משרדי הפרסום הגדולים והמובילים בישראל במטרה להכשיר עובדים ולשלבם בענף הפרסום. הבצפר משמש כמוסד הלימודים של תעשיית הפרסום הישראלית ובו ניתנת הכשרה מקיפה בכל תחומיה לרבות במקצועות הדיגיטל ויחסי ציבור ודוברות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה