שיווק ופרסום

צפו: זו הפרסומת המשפיעה ביותר בחברה הערבית בישראל

הפרסומת של שטראוס מים הינה הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש יולי, כך עולה מתוך סקר שנערך על ידי קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice

יהודה לוינגר | 
פרסומת שטראוס בערבית (צילום יחצ)
מהן הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית, ואיזו האהובה ביותר בישראל בחודש יולי? לאחר הניצחון במאי של "סנו" עם הקמפיין למוצר נגד תיקנים מבית היוצר של משרד הפרסום d-Say, הפעם התוצאה שונה לגמרי.
קבוצת התקשורת Panet Group ערכה בשיתוף ice סקר בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV, מהן הפרסומות האהובות והמשפיעות בחברה הערבית - והפעם בחודש יולי. אתר האינטרנט Panet נחשב על פי מדדים למוביל בקרב המגזר הערבי בישראל. ערוץ הטלוויזיה הלא TV, הינו חלק מתאגיד תקשורת שכולל בתוכו גם אתר Panet ומועבר גם דרך חברות HOT ו-yes.
Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון משתמשי יוניק  מדי יום. לאחרונה פורסם מתוך מחקר שנערך על ידי חברת "הגל החדש" והוזמן על ידי לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית.
דירוג הפרסומות המשפיעות בחברה הערבית
על פי הסקר, הפרסומת המנצחת הינה הפרסומת של שטראוס מים ל-"תמי4 edge", סדרת ברי המים החדשה של החברה, בעלי עיצוב חדשני, קטנים יותר ב-20% מהדגמים הקודמים, חוסכים מקום בשיש, חכמים יותר וגורמים לכל המשפחה לשתות יותר מים, במיוחד בקיץ החם שאנחנו חווים.
למקום השני והמכובד הגיעה הפרסומת החשובה של משרד הבריאות למניעת טביעה של ילדים עם המסר הברור: במים לא מורידים מהילדים את העיניים. טביעה היא גורם המוות השני בשכיחותו בתאונות ילדים ומתחילת השנה מתו 12 ילדים בטביעה.
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי גם היא של משרד הבריאות, בהובלת לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), "מסיכה? תמיד איתי", שקוראת לציבור לא לשכוח את המסכות ולהקפיד לעטות אותן בחללים סגורים ובמוקדי התקהלות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה