שיווק ופרסום
צפו: המשביר לצרכן משנה את הלוגו לאחר 74 שנים
לראשונה מאז 1947, עם 2 מיליון חברי מועדון, ואתר אונליין חדש שתופס תאוצה מטאורית, ברשת מתחדשים בלוגו חדש: "מדובר באבולוציה, בהתפתחות, ולא ברבולוציה, מהפכה"
אחרי ההצלחה המטאורית בחודשים האחרונים בבורסה עם קפיצה היסטרית בשווי המנייה, 74 שנים, עם 2 מיליון חברי מועדון, ואתר אונליין חדש שתופס תאוצה, ברשת 'המשביר לצרכן' של רמי שביט, מתחדשים בלוגו חדש לקראת החגים.
ברשת מסבירים כי: "שינוי הלוגו הוא שלב בדרך להשגת מטרת העל להיות הרשת המובילה בישראל בכל עולמות הלייפ-סטייל והשיק. לייצר גאוות מותג לכל מי שירכוש ב- MASHBIR ויסתובב עם השקיות החדשות והמעוצבות הנושאות את הלוגו החדש, בקניונים, ברחובות ובכל מקום".
לדברי הנהלת הרשת: "סקרים שנערכו הראו כי אנשים תופסים את רשת ה-MASHBIR קלסית, עם אופנה ומוצרים שישרתו אותם לאורך זמן, באיכות גבוהה ועם מנעד מותגי-על מהארץ ומהעולם. והכל במחירים אטרקטיביים. הסקרים הראו כי אנשים מעדיפים לרכוש בכלבו היות והקניה יותר רלבנטית עבורם, חוסכת זמן וכסף".
"MASHBIR שם לו למטרה להרחיב עוד יותר את מנעד מותגי העל, והסנונית הראשונה היא של המעצב קנת קול שקולקציית כלי מיטה חדשה בעיצובו ניתן למצוא במחלקת הטקסטיל וכלי הבית. מותגים נחשקים יביאו איתם קהל צעיר שיזהה את עצמו עם הרשת וימצא את הסטייל והשיק שהוא מחפש".
לסיום הסבירו: "ולכן מדובר באבולוציה, בהתפתחות, ולא ברבולוציה, מהפכה. מתיחה לכל הכיוונים All The Way ולהיות חדשניים ועדכניים עם לוגו חדש, עם שקיות חדשות ועם תמהיל מוצרים סטייליסטי ושיקי, שיעורר גאווה ויהפוך לשיחת היום".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מה דעתכם לחזור להיות "המשביר לצרכן"?הרב פיינשמעקער 11/2021/18הגב לתגובה זו0 0פעם הייתם מקור לגאווה, מקום בו נהנינו לקנות. היום אתם MASHBIR בתXת שלי.סגור
-
3.פששש, איזה קריאייטיב. כנראה חברת הפרסום שלהם ב-MASHBERאבי 08/2021/25הגב לתגובה זו1 0זה באמת הכי טוב שאתם יכולים?סגור
-
2.חיקוי של מרקס אנד ספנסר (ל"ת)לוגו מקורי 08/2021/23הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.משבירכהן צילה 08/2021/23הגב לתגובה זו0 0החנות הזו עוד קיימתסגור