שיווק ופרסום

יעל שלביה הפרזנטורית של דלי קרים בהשקת הסניף החדש

השבוע נערכה השקה משותפת למותג הגלידות דלי קרים ומותג הטיפוח הקוריאני טוני מולי סביב המוצר קולגן. דלי קרים השיקה את את סניף הדגל החדש בתל אביב. ההשקעה מוערכת ב-2 מיליון שקל
מערכת ice |  1
שרון דובר, סמנכ״לית השיווק של טוני מולי, יעל שלביה ושרון בן בסט, מבעלי דלי קרים (צילום אביב חופי)
רשת הגלידריות המשפחתית "דלי קרים" מתרחבת ופותחת סניף דגל ראשון בתל אביב, בפארק המסילה. זהו הסניף ה-21 של הרשת הישראלית, והיא עתידה להשיק 2 סניפים נוספים בזמן הקרוב. בהשקה עצמה נכחה הפרזנטורית יעל שלביה והושק מוצר חדש בשיתוף פעולה עם מותג הטיפוח היפני טוני מולי.
כאמור, רשת הגלידריות "דלי קרים" משיקה בימים אלו סניף דגל חדש בתל אביב, הממוקם במתחם פארק המסילה החדש, המתפרש על פני 120 מ"ר, בהשקעה של כמיליון וחצי שקל. הסניף עוצב ע"י מעצב הפנים ניב שני, האחראי על עיצובם סניפים נוספים של הרשת. הסניף החדש מצטרף ל-21 הסניפים הנוספים של הרשת בכל רחבי הארץ. מלבדו, ייפתחו במהלך חודש ספטמבר שני סניפים נוספים חדשים – במודיעין ובראשון לציון, המתפרשות על פני 80 מ"ר כל אחת, ובהשקעה של כ-2 מיליון שקלים.
לדברי שרון בן בסט, מבעלי רשת "דלי קרים": "אנו שמחים וגאים להכריז על התרחבות הרשת ופתיחת סניף הדגל החדש שלנו בפארק המסילה בתל אביב. זהו צעד מרגש מאוד עבורנו להגיע לתל אביב ואנו בטוחים שהחיבור בין הטעמים הייחודיים והאיכותיים שלנו יחד עם המיקום המרכזי יביא להצלחה רבה. סניף זה יצטרף לארסנל הסניפים הקיים ויהיה חלק מהתרחבות הרשת, עם עוד שני סניפים נוספים חדשים שאנו פותחים. זהו הסניף ה-21 של הרשת והסניף הראשון שלנו בתל אביב."
כמו כן, הרשת משיקה טעם חדש של גלידת וניל בתוספת קולגן בשיתוף פעולה עם מותג הטיפוח טוני מולי. באירוע בן בסט סיפר: "אנו גאים ונרגשים להשיק את הגלידה הראשונה בישראל שמכילה קולגן, זהו הצעד הראשון שלנו בתחום ה- BEAUTY FOOD וזאת הפעם הראשונה שאנו עושים צעד כזה.  מכיוון שאנחנו גם היצרנים של הגלידות אותם אנו מוכרים, יש לנו חופש ואפשרויות רבות להתפתח וללמוד וזה היה טבעי מבחינתנו לעשות את החיבור בין מאכל שהוא כל כך מנחם וכיף ולבין תוסף תזונה שתורם ומועיל לעור הפנים".
לשרון דובר, סמנכ״לית השיווק של המותג סיפרה: ״אנו נרגשים להשיק את סדרת המוצרים החדשה שלנו, המכילה קולגן. קולגן הוא החלבון השכיח ביותר בגוף שלנו והמוצרים החדשים נותנים את הבוסט המדויק להשלמת הסינרגיה ולהענקת מראה עור מוצק, גמיש ובריא״
כמו כן, הגיעה לטעימות ראשונות הפרזנטורית של רשת דלי קרים יעל שלביה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוסר אמינות
    ביבון 08/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי ברור לכולם שהיא לא אוכלת גלידה. מה הלאה? שתפרסם חיתולים כשאין לה ילדים?
    סגור