שיווק ופרסום
קבוצת זאפה העבירה את תקציב היח"צ שלה ל-SIPR
חברת היעוץ האסטרטגי ויחסי הציבור בהובלתה של שרי ישראלי תטפל בניהול יחסי הציבור של קבוצת זאפה, יריית הפתיחה: חשיפת מועדון זאפה תל אביב החדש במתחם מידטאון
תקציב חדש למשרד יחסי הציבור SIPR: קבוצת זאפה עוברת לטיפולה של חברת היעוץ האסטרטגי ויחסי הציבור בהובלתה של שרי ישראלי שתנהל את יחסי הציבור של הקבוצה, כשיריית הפתיחה: חשיפת מועדון זאפה תל אביב החדש במתחם מידטאון.
קבוצת זאפה, קבוצת המוזיקה והבידור המובילה בישראל מתמחה באירועי מופעי LIVE, נוסדה בשנת 2004 וכוללת ארבעה תחומי פעילות מרכזיים: ניהול מועדוני זאפה ולוקיישנים תחת כיפת השמיים להופעות ופסטיבלים, הפקות אירועים ופסטיבלים, ניהול מכירת כרטיסים והתמקצעות בהפקת אירועים פרטיים ועסקיים.
לאחרונה נוספו 12 תקציבים חדשים ל-SIPR, חברת הייעוץ האסטרטגי ויחסי הציבור בהובלתה של שרי ישראלי: להקת אתניקס, נשף רוק 9 של אביב גפן והתעויוט ופסטיבל חוצות היוצר בירושלים, טקס פרסי אקו"ם וזאת לצד המופע המשותף של ריטה רמי. בתחומי האופנה והלייף סטייל נוספו לאחרונה המותגים נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום מקבוצת "בריל", הרשת הדנית Flying Tiger Copenhagen והרשת הבינלאומיתJUMBO מקבוצת פוקס, רהיטי דורון ומתחם המגורים של גינדי TLV.
שרי ישראלי הינה אשת יחסי ציבור למעלה מ-20 שנה ובעלת משרד יחסי הציבור שרי ישראלי SIPR, שהוקם בשנת 1996. המשרד מספק שירותי ייעוץ תקשורתי, אסטרטגי וטיפול משברים לחברות וגופים מהגדולים במשק, במגוון רחב של תחומים: תרבות, סגנון חיים, הפקת אירועים, תיירות, צרכנות, קמעונאות, אופנה, עיצוב ועוד. במהלך תקופת הקורונה הוביל משרדה של ישראלי את הקמפיינים והמאבקים של התאגדות רשתות המסחר והאופנה ואת המשבר של פורום ראשי ענף ההסעדה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה