שיווק ופרסום

אנה זק בקמפיין קיץ חדש לרשת הקוסמטיקה SACARA, כמה הושקע בו?

הקמפיין יעלה לרגל השקת מוצרי קיץ מתחום האיפור והטיפוח של רשת SACARA בתקציב של כמיליון שקל. הסיסמא שנבחרה: "wake up! We're more than make up"
כפיר אדר | 
אנה זק (צילום אלכס ליפקין)
לרגל השקת מגוון מוצרי קיץ מתחום האיפור והטיפוח, יוצאת רשת הקוסמטיקה  SACARA (סאקרה) בקמפיין חדש שיעלה השבוע הקרוב, בכיכובה של הפרזנטורית  אנה זק בת ה-19, בתקציב הנאמד במיליון שקל.
מדובר בקמפיין רחב שימשך עד החגים, תחת הסיסמא: wake up! We're more than make up", שמדגיש שרשת סאקרה היא לא רק איפור, אלא מגוון ומתן מענה בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית. הקמפיין יכלול בין היתר: טלוויזיה, פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות.
לדברי איתי זמיר מנכ"ל סאקרה: "מטרת הקמפיין לחשוף את מוצרי הקיץ החדשים ומגוון הקטגוריות בהן רשת סאקרה פועלת. כמו כן,  לחזק את הקשר בין המותג לפרזנטורית החדשה". לדבריו: "הרשת יוצאת בקמפיין שני עם הפנים החדשות אנה זק, המביאה איתה יכולות של star quality עם ערכים של עדכניות וטרנדיות, ביוטי אמיתי ודינמיות ערכים הזהים לערכי מותג סקארה".
אנה זק, זמרת, וכוכבת פופ, חיילת המשרתת שירות מלא בצה"ל, נחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, בעלת 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה