שיווק ופרסום

"היושר משתלם": אושרת קמחזי חוזרת ללשכת סוכני הביטוח והקולגות מפרגנים

לאחר הסערה בלשכת סוכני הביטוח שהובילה להתפטרותו של הנשיא ליאור רוזנפלד, חזר גם משרדה של אושרת קמחזי לייצג את היח"צ של הלשכה, וסגירת מעגל של עמידה על העקרונות: "חרטנו על דגלנו לפעול לפי כללי האתיקה והיושרה המקצועית"
יהודה לוינגר | 
אושרת קמחזי (צילום רוני פרל)
משרד "קמחזי תקשורת" חזר השבוע לייצג את לשכת סוכני הביטוח, וזאת לאחר תקופה ארוכה בה חלו שינויים בלשכה כשהחלה להתייצב עם ההנהלה החדשה תחת יוסי אנגלמן, מ"מ נשיא הלשכה, וזאת לאחר התפטרותו של ליאור רוזנפלד.
על פי דיווחים, בעקבות הפרשה אושרת קמחזי, מנהלת המשרד "קמחזי תקשורת" הוחלפה על ידי משרדה של מירב לפידות - "גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה". קמחזי למעשה הפסיקה לייצג את לשכת סוכני הביטוח כחצי שנה בלבד לאחר שזכתה במכרז.
עיתונאית "הארץ", טלי חירותי סובר, פרגנה למהלך בכלל ולאושרת קמחזי בפרט: "לעיתים רחוקות אני נותנת חי"ת חי"ת [חיזוק חיובי] ליח"צנים או יועצי אסטרטגיה, אבל צריך לתת הפעם לאושרת קמחזי שהייתה היח"צ של לשכת סוכני הביטוח תחת הנשיא ליאור רוזנפלד", כתב בחשבון הפייסבוק שלה.
לדבריה, הסיבה לכך היא הפרשה הנ"ל של רוזנפלד: "קמחזי, אשת היח"צ, לא הסכימה לשקר בשם ההנהלה ולכן הוחלפה על ידי מרב לפידות. במילים אחרות היא איבדה לקוח בשם האינטגריטי", הוסיפה העיתונאית ופרגנה: "שורה תחתונה, שלצערי לא כל היח"צנים מחזיקים בה: היושר משתלם".
דגנית שוורץ, מנהלת השיווק ביוחננוף, שקמחזי מוביל את היח"צ של הרשת, הוסיפה: "מקצועית , אמינה ועניינית".
מקמחזי תקשורת מסרו ל-ice: "שמחים מאוד לשוב ולעבוד עבור האנשים הנהדרים בלשכת סוכני הביטוח. קמחזי תקשורת חרטה על דגלה מיום הקמתה לפעול לפי כללי האתיקה והיושרה המקצועית, כך היה וכך יהיה תמיד".
יש לציין כי לפידות גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה ביקשו לסיים ביוזמתם את ההתקשרות שלהם עם לשכת סוכני הביטוח, ומטעמם נמסר כי "אנו מכבדים את כל לקוחותינו  ולכן לא נרחיב אודות נסיבות הבקשה שלנו לסיים את ההתקשרות עימם. הייתה לנו הזכות להעניק שירות ללשכת סוכני הביטוח תחת שני נשיאים ואנו מודים להם להם על שבחרו בנו, יחד עם זאת סברנו כי בנסיבות שנוצרו נבצר מאיתנו להעניק את השירות באופן שבו הלשכה ביקשה ועל כן מצאנו לנכון לסיים את דרכנו המשותפת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה