שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: מאחורי הקלעים של קמפיין פרטנר עם סטטיק
התקופה האחרונה מתאפיינת בפרסומות של חברות התקשורת למוצרי האינטרנט סיבים שלהן. במקאן הובילו את הפרסומת של פרטנר עם הפרזנטור הותיק סטטיק, והתוצאה עוקצנית ומקפיצה
זירת השיווק של שירותי ותשתיות האינטרנט מתחממת בשבועות האחרונים עם פריסת הסיבים האופטיים שהולכת וצוברת תאוצה. אחרי שבזק והוט הוציאו את הפרסומות המפוצצות שלהן בנושא, הגיע תורה של פרטנר שטוענת שהמתחרים נזכרו מאוחר ומתפארת בפרסומת עוקצנית מולם. הפרסומת, שעלתה לאחרונה למדיה בכיכובו של לירז רוסו – סטטיק, מבוססת על שיר הפתיחה של המחזמר "עוץ לי גוץ לי", כמו שעשו כבר בבזק עם עומר אדם וגידי גוב, כך שנראה שהשיר הזה הפך בזאת לפסקול הקריאייטיב של הסיב האופטי.
דבר המשרד
"בזמן שהמתחרים רק עכשיו הגיעו עם פייבר רגיל, בפרטנר יש כבר את ה-Privet Fiber, סיב אינטרנטי עוצמתי שלא חולקים עם השכנים ו...אתם כבר כבר יודעים מה אומרים למי שנזכר מאוחר..."
"בזמן שהמתחרים רק עכשיו הגיעו עם פייבר רגיל, בפרטנר יש כבר את ה-Privet Fiber, סיב אינטרנטי עוצמתי שלא חולקים עם השכנים ו...אתם כבר כבר יודעים מה אומרים למי שנזכר מאוחר..."
סיפור מבניית הקמפיין
"הרבה שואלים איך סטטיק הגיב לרעיון בהתחלה. אז האמת שלפני שסיפרנו לסטטיק, סליחה - ללירז, את הקונספט לראשונה לא ידענו איך הוא הולך לחגוג ואיך שסיימנו לספר לו על התסריט הוא אמר לנו שהוא מת על הקונספט. אבל בואו נגיד שלנו הוא לא היה מרים את המסך עם יכולות השירה שלנו".
"הרבה שואלים איך סטטיק הגיב לרעיון בהתחלה. אז האמת שלפני שסיפרנו לסטטיק, סליחה - ללירז, את הקונספט לראשונה לא ידענו איך הוא הולך לחגוג ואיך שסיימנו לספר לו על התסריט הוא אמר לנו שהוא מת על הקונספט. אבל בואו נגיד שלנו הוא לא היה מרים את המסך עם יכולות השירה שלנו".
מה היה האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט?
"לשכנע את העורך לעבוד עם אוזניות כדי שהמהלך לא ידלוף לפני העליה לאוויר".
"לשכנע את העורך לעבוד עם אוזניות כדי שהמהלך לא ידלוף לפני העליה לאוויר".
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה
"טוב זה קל: 'בוקר טוב'"
"טוב זה קל: 'בוקר טוב'"
קרדיט:
סמנכ״לית קריאייטיב: סיגל עבודי | מנהלי קריאטייב: יונתן טייטל, אסא קרן | קריאייטיב: קובי לביא, מל כספי, ניב הרצברג, שירן דמרי, אלינה שוורץ | ניהול לקוח: דפנה אנגל, דניאל אוחיון, טל אשכנזי, דנה פז | פלנינג: מיכל גלברד, זמר דורון | הפקה מוסיקלית: סתיו בגר | יוניברסל: דורון זכאי, מור בר | UMD: עמית כלפון, ניצן מאור |הפקה: גלעד גדיש, אושרי תורג'מן | במאי: שחר סגל | חברת הפקה: POV | בית פוסט: ברודקאסט דרום, ברודקאסט צפון סטודיו: עדי הוכמן, גבע גרשון, לירן שטיין, אלמוג ברק, ירין דביר, יהונתן רון, מוטי מתתוב, יוגב קופרמן, דן בן שימול
סמנכ״לית קריאייטיב: סיגל עבודי | מנהלי קריאטייב: יונתן טייטל, אסא קרן | קריאייטיב: קובי לביא, מל כספי, ניב הרצברג, שירן דמרי, אלינה שוורץ | ניהול לקוח: דפנה אנגל, דניאל אוחיון, טל אשכנזי, דנה פז | פלנינג: מיכל גלברד, זמר דורון | הפקה מוסיקלית: סתיו בגר | יוניברסל: דורון זכאי, מור בר | UMD: עמית כלפון, ניצן מאור |הפקה: גלעד גדיש, אושרי תורג'מן | במאי: שחר סגל | חברת הפקה: POV | בית פוסט: ברודקאסט דרום, ברודקאסט צפון סטודיו: עדי הוכמן, גבע גרשון, לירן שטיין, אלמוג ברק, ירין דביר, יהונתן רון, מוטי מתתוב, יוגב קופרמן, דן בן שימול
סמנכ"לית שיווק ושירות פרטנר: תרי ישכיל
מנהלת אגף מרקום פרטנר: מאיה סלמון
מנהלת תחום פרסום פרטנר: מירי מלמד
מנהלת אגף מרקום פרטנר: מאיה סלמון
מנהלת תחום פרסום פרטנר: מירי מלמד
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.פרסומת פרטנרמרסלה אלון 01/2022/28הגב לתגובה זו0 0הפרסומת שסטטיק שר גידי וגידי וגידי על מה המגעיל הזה של גידי גוב הדוחה מקבל כסף מדדה כמו מתושלח פרצוף מעפן פרסומת גועל נפש גם סטטיק עם כל הריקודים מבחיל מקווה שאעזוב אותכם אמצא דיל טוב ואעזוב את פרטנר אתם כושלים .כל הזמן תקלות בלי סוף המחיר כמו הוט וכמו יס אתם לא יותר זולים אתם אכזבהסגור