שיווק ופרסום

מה טל מוסרי ועודד פז עושים על האריזה של שוקולד השחר?

השחר העולה שיגרו בימים האחרונים מארזי ממרח שוקולד ייחודיים לסלבס עם משפטים אישיים. בין הזוכים באריזות , כוכבי ערוץ הילדים, איך נראה שוקולד השחר של טל מוסרי ועודד פז?
מערכת ice | 
טל מוסרי ועודד פז (צילום צילום מסך אינסטגרם עודד פז)
מותג שוקולד השחר העולה כבר שנים ממתג את עצמו בייחודיותו כאייקון ישראלי מובהק. הקמפיינים של המותג לאורך השנים מחדדים את המסר הזה לצד מוטיבים ישראליים וסיטואציות ישראליות מוכרות כמו החיפוש אחרי טעם ישראלי בחו"ל. עכשיו נראה שיש קריאייטיב חדש ויצירתי למוטיב הישראליות של השוקולד, הפעם דרך הסלבס והתרבות המקומיים.
בימים האחרונים קיבלו כוכבי ערוץ הילדים של שנות ה-90, עודד פז וטל מוסרי אריזה אישית לבתיהם. באריזה חיכה להם שוקולד השחר העולם כשעל האריזה המוכרת מתנוסס בטיפוגרפיה המוכרת משפט אישי ומוכר מהקריירה שלהם. כל זה כנראה כחלק מקמפיין חדש ששם את הישראליות של המותג במרכז ונושא את הסלוגן: "יש דברים שרק ישראלים מבינים.
על האריזה של השחקן והמגיש עודד פז הודפס המשפט המוכר שלו מתוכנית הפיג'מות: "חייב ללכת" במקום הכיתוב הרגיל, "השחר העולם". במקום הכיתוב "קרם מובחר למריחה", נכתב הסלוגן החדש, "יש דברים שרק ישראלים מבינים, שילווה את שאר האריזות המיוחדות לצד הציטוט הישראלי המוכר בדומה ל"חייב ללכת".  
טל מוסרי, קיבל גם הוא אריזה באותו קונספט. האריזה של מוסרי נושאת לצד הסלוגן המוביל את המילים "המקום האמיתי" שמתייחסות לערוץ הילדים אותו שמוסרי נמנה במשך 18 שנה כמנחה ערוץ הילדים שרצועת ההנחייה שלו משודרת תחת השם שהפך למשני לערוץ - "המקום האמיתי". 
גם הזמר משה פרץ קיבל אליו מארז מיוחד. מה שהחליף את הכיתוב "השחר העולה" כאן זה "כמו קרמלה" - השיר המצליח של פרץ שהפך להיות חלק בלתי נפרד ממוזיקת מסיבות ישראלית, ומשתלב גם עם הרעיון השוקולדי בהקשר הזה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה