שיווק ופרסום

בר זומר הצטלמה לקמפיין Femina, וזאת התקרית הכואבת שהתרחשה על הסט

ירדן הראל ובר זומר הגיעו אתמול להצטלם לקמפיין קולציית הקיץ של חברת ההלבשה התחתונה Femina, התמונות יצאו מדהים אבל מה עוד קרה שם מאחורי הקלעים על סט הצילומים?
מערכת ice | 
בר זומר בקמפיין לפמינה (צילום אור גפן)
מותג ההלבשה התחתונה FEMINA ערך אתמול את צילומי קמפיין האירועים, הכלות והקיץ לשנת 2021 בנוף מדברי עוצר נשימה ב"כפר נוקדים" הממוקם בין ערד לים המלח. הצילומים הגיעו בטיימינג מושלם לעונת האירועים והחתונות שממלאות את לוח הזמנים של כולנו, לאחר שנה ללא חגיגות וחתונות שנערכו במתכונת מצומצמות.

הצילומים היו אמורים להיערך ביום הראשון של מבצע "שומר החומות", אך אלו בוטלו בשל האירועים הביטחוניים. כעת, לאחר כשבועיים, התייצבו בר זומר וירדן הראל בשמש הישראלית והצטלמו עם שלל לוקים עוצרי נשימה מתוך קולקציית הקיץ המרהיבה של החברה שכוללת סגנונות בוהו שיק, פאשן ועוד.
את הקמפיין צילם שי יחזקאל לצד הפרזנטורית ירדן הראל שגם ניצלה את כישוריה לצלם את הקולגה, בר זומר, עבור קולקציית האירועים לקיץ 2021.  הראל החליפה תפקיד לכמה שעות במהלך היום  ועברה אל מאחורי הקלעים, שם הפעילה את המצלמה האישית שלה והראתה את הקסם האישי שלה, הפעם כצלמת.
מאחורי הקלעים של יום הצילומים התרחשו תקריות שאי אפשר לראות בתמונות הפוטוגניות. ירדן הראל הגיעה אל סט הצילומים ישירות מנתב"ג, לאחר סופ"ש בקורפו ולאחר שהמזוודה האישית שלה הלכה לאיבוד בדרך, מה שהצריך ממנה לרכוש מלתחה שלמה חדשה וגם למחזר מספר פריטים. לאחר בירור מול רשות שדות התעופה וחברת התעופה מתברר כי ירדן אומנם טסה לקורפו, אבל המזוודה שלה כבר הספיקה להחתים דרכון בפאפוס.
בסופו של דבר, השתיים התאחדו וירדן אף נאלצה לסחוב איתה את המזוודה עד אמצע המדבר ליום הצילומים.
שתי הפרזנטוריות, בר וירדן אתגרו את עצמן וטיפסו על קורות עץ כדי להשיג את הפריים מושלם תחת השמש המדברית הקופחת. למרות האומץ, נרשמו כמה רגעים עוצרי נשימה של הצוות, שהחסיר פעימה מכל מעידה קלה. צוות שלם של הפקה היה סביבן ופיקח שהכל מתנהל בבטחה. 
אבל התקרית הכואבת באמת קרתה כשזומר דרכה על קוץ עקשן שלא הצליח לצאת והיא נאלצה להתמודד עד סוף יום הצילום ללא תלונות. זומר סיפרה שלעומת הראל, היא לא ביקרה בנתב״ג במשך שנה שלמה ושסוף כל סוף היא ובעלה אביב יטוסו לבטן גב במיקונוס.
ובחזרה לירדן הראל שאולי השאירה את המזוודה מאחור, אבל בקרוב מאוד היא תחתים שוב דרכון בדרכה לאבו דאבי, סיישל ודובאי. אז אם אתם פחות אוהבים לראות סטוריז מהממים מלאים בסטייל, שגורמים לכם וגם לנו לקנאה לא קטנה, עדיף שלא תדפדפו בפיד שלה לאחר 14 שעות צילום במדבר, עומרי, בעלה של ירדן הראל, החליט כי הוא הולך לפנק את אשתו ואת השותפה שלה לקמפיין בר זומר ושלח לכל אחת עד פתח הבית פיצה ענקית, כי עם כל הכבוד לפיגורה, מותר להתנפק לאחר יום צילומים קשוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה