שיווק ופרסום

נאוה עינבר קיבלה תקציב חדש של עוד חברת תרופות ישראלית

משרד הדוברות והיח"צ של נאוה עינבר המתמחה בבריאות, מרחיב את פעילותו בתחום התעשייה הפרמצבטית כחול לבן. המשרד קיבל לידיו את תקציב היח"צ של חברת התרופות קמהדע
מערכת ice |  8
נאוה עינבר (צילום גלעד בר שלו)
נאוה עינבר תוביל את יחסי הציבור של חברת התרופות הישראלית קמהדע. משרד הדוברות והיח"צ של נאוה עינבר המתמחה בבריאות, מרחיב את פעילותו בתחום התעשייה הפרמצבטית כחול לבן. המשרד קיבל לידיו את ניהול יחסי הציבור והדוברות של חברת התרופות הישראלית, קמהדע. המשרד ממשיך ללוות תקשורתית גם את חברת רפא הישראלית מזה כ-12 שנה ואת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של ההסתדרות הרפואית מזה כ - 4 וחצי שנים.
קמהדע, היא חברת תרופות ציבורית ישראלית המתמחה בפיתוח תרופות מצילות חיים המבוססות על חלבונים המופקים מפלזמה ומייצרת אותן במפעל החברה הנמצא בקיבוץ בית קמה שבנגב. לחברה שמשרדיה ממוקמים בפארק המדע באזור התעשייה של נס ציונה ורחובות, מגוון תרופות מתקדמות לטיפול במושתלי איברים ומחלות יתום נדירות אשר הוגשו לסל הבריאות לשנת 2022.
החברה עוסקת במקביל גם ביבוא תרופות חדשניות ובימים אלו משיקה בישראל תרופות חדשות לטיפול באסטמה, COPD ואלרגיה. בנוסף מפתחת קמהדע בשיתוף משרד הבריאות תכשיר נוגדנים כחול לבן כנגד נגיף הקורונה, המופק מפלזמה של מחלימים ומיועד לטיפול בחולי קורונה. כמו כן החברה מספקת למשרד הבריאות נסיוב נגד ארס הנחשים הארסיים הנפוצים בארץ, צפע ואפעה, המופץ בהצלחה מזה כעשור לכל חדרי המיון בבתי חולים בארץ.
משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר, הוקם בשנת 2007 והוא מתמחה במדיה חברתית, דוברות וניהול משברים תקשורתיים בתחומי הבריאות והרפואה בלבד. לפני הקמתו כיהנה עינבר כדוברת האגודה למלחמה בסרטן במשך כ - 4 שנים ואף המשיכה לייצג את האגודה במיקור חוץ לסירוגין שנים רבות נוספות עד 2019.
עוד בעיצומה של מגיפת הקורונה קיבל המשרד את תיק יחסי הציבור של סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, הספק הרשמי של משרד הבריאות, אשר עמדה מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של האיים הירוקים עם תוצאה מיידית תוך 15 דקות ונחשבת היום לחברת הבדיקות המהירות הגדולה בארץ. הקבוצה מייצגת בישראל כ - 20 שנה את תאגיד קווידל האמריקאי אשר פיתח את בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם ואף קיבל לאחרונה את אישור ה - FDA לערכה עצמית לשימוש ביתי, הממתינה לאישור משרד הבריאות ותימכר בבתי מרקחת ורשתות פארם במחיר חסכוני במיוחד עם תשובה מידית בתוך 10 דקות בלבד.
נאוה עינבר נבחרה בעבר לאשת השיווק מטעם איגוד השיווק הישראלי (איגוד המפרסמים בישראל), זכתה בפרסי האריה השואג מטעם איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל (האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות) ואף נבחרה כאחת מחמישים הנשים המשפיעות של ליידי גלובס.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אלופה נאוה,הרוויחו (ל"ת)
    דנה 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אבל למה נאוה נראית כמו ילדה מתלהבת? (ל"ת)
    יעל 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ילדה מתלהבת זאת מחמאה לא? הלוואי כולנו נראה כמו ילדות (ל"ת)
    רונית מגבעתיים 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תכלס (ל"ת)
    טל 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אבל למה נאוה נראית כמו ילדה מתלהבת? (ל"ת)
    יעל 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה בגלל הכלב החמוד (ל"ת)
    חמוד 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חחחחחחה (ל"ת)
    רון 06/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תותחית
    אלונית מכפר סבא 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבחורה תותחית, לא נחה. כלקוחה לשעבר של כמה שנים טובות אני חייבת להחמיא, הרגשתי כאילו אנחנו היחידים אצלה, אין יום שלא נכנס משהו, יצא משהו או קיבלנו חשיפה. בהצלחה רבה
    סגור