שיווק ופרסום

נחמני מדיה תנהל את מערך יחסי הציבור של JobMaster

אירית נחמני קיבלה את תקציב יחסי הציבור של אתר ג'וב מאסטר לאחר שחגג 20 שנה להיווסדו. משרד נחמני מדיה נבחר לנהל את יחסי הציבור  ואת הפרסום של החברה ינהל יהושע TBWA
מערכת ice |  1
אירית נחמני (צילום הלה עמנואל)
משרד יחסי הציבור נחמני מדיה בבעלות אירית נחמני יצא היום (ראשון) בהודעה כי ינהל את מערך יחסי הציבור של JobMaster שחגג לא מזמן 20 שנה להיווסדו.
כזכור, באתר מתפרסמות בכל רגע נתון עשרות אלפי משרות, זוטרות ובכירות, במגוון ענפים לצד מאות אלפי קורות חיים הנשלחים דרך האתר בכל יום. לצד פרסום משרות ושליחת קורות חיים, האתר מציע שורה של שירותים ביניהם שירותי צ'ט המאפשרים תקשורת ישירה בין המועמד למפרסם המשרה. כמו כן, למעסיקים מוצעת פלטפורמה לניהול כל תהליך המיון. עם התאוששות המשק ולקראת סיום תקופת החל"ת נרשמה באתר עליה משמעותית במספר המשרות החדשות באתר ומספר קורות החיים הנשלחים דרכו. כך למשל בסוף חודש מאי 2021 ישנו גידול של 25% במספר המשרות החדשות בהשוואה לחודש אפריל השנה. 
לאור כל זה הוחלט בחברה לגייס משרד יחסי ציבור ולאחר תהליך של בחינה, נבחר משרד יחסי הציבור נחמני מדיה. משרד הפרסום של החברה הוא יהושע TBWA. המשרד נחמני מדיה הוקם באוגוסט 2020, ומאז הצטרפו אליו כלקוחות משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO) שהקים לא מזמן את המטה הישראלי שלו; קבוצת ACE, חברת הביטוח AIG, אתר האיקומרס שוקיט, קבוצת עטרה, מכון ERI למחקר כלכלי חברתי, רשת Hermitage, משרדי עורכי דין רות דיין ועוד. לפני הקמת המשרד, שימשה נחמני כמנכ"לית משרד יחסי הציבור יוניק, שם ניהלה לקוחות רבים ביניהם דייסון, סאני יבואנית סמסונג, מלח הארץ, אקספו תל אביב ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד. משרד ראוי . לקוח ראוי (ל"ת)
    Anj 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור