שיווק ופרסום

אתר JobMaster עולה עם קמפיין חדש בכיכובו של השחקן הישאם סאלימן

זהו קמפיין פרסומי ראשון לסאלימן, ששיחק בפאודה והיום משחק ב"אזהרת מסע" של הוט ו"מלכת ירושלים" של yes. עם ההקלה בהגבלות ולקראת סיום תקופת החל"ת, נתן לוי מנכ"ל JobMaster רואה את שוק העבודה חוזר להיקפי פעילות גבוהים
מערכת ice | 
נתן לוי והישאם סאלימן (צילום יחצ)
אתר ניהול הקריירה JobMaster יוצא עם קמפיין פרסום חדש בכיכובו של השחקן הישאם סאלימן. בקמפיין, שיעלה הערב (שני), מודגש המסר בניהול קריירה, בשונה מחיפוש עבודה, הכולל שדרוג של מיומנויות תעסוקתיות, פיתוח של רשת נטוורקינג ופיתוח של כישורים בינאישיים.
כך למשל בקמפיין פונה הישאם למצלמה ואומר "אני במשך שנים לא הצלחתי להתקדם בקריירה. למה? לא צריך להגיד. גם פאדיחה להגיד. זה נורא פשוט. כי לא נכנסתי ל- JobMaster. פתאום הקריירה רצה" או "רוצים להתקדם בקריירה? היכנסו עכשיו ל- JobMaster, ועשו צעד אל עבר העבודה החדשה שלכם". 
הישאם סאלימן פרץ לתודעה כשגילם את אבו אחמד בעונה הראשונה של פאודה. היום הוא משחק בסדרה אזהרת מסע" של הוט וב"מלכת ירושלים" שתעלה בקרוב ב- yes. זהו קמפיין פרסומי ראשון לסאלימן. הבחירה בסאלימן היא לא מקרית, והיא באה גם להעביר מסר חברתי בעולם שוק העבודה שעדיין מושפע מהטיות חברתיות ומחשיבה סטריאוטיפית ביחס למגזרים שונים בחברה הישראלית. 
עם ההקלה בהגבלות ולקראת סיום תקופת החל"ת, נתן לוי, מנכ"ל JobMaster, רואה את שוק העבודה חוזר להיקפי פעילות גבוהים: "בכל ההיבטים אנחנו רואים התאוששות מאוד מרשימה של שוק העבודה. למשל ישנה עליה בהיקף המשרות החדשות. רק בחודש אפריל 2021 נרשמה עליה של 22% אחוזים בהיקף המשרות החדשות בהשוואה לדצמבר 2020 (בדיוק טרום פרויקט החיסונים). ההתאוששות מורגשת במיוחד בענפי התעשיה, המחשבים, המכירות, שירות הלקוחות והמזכירות." 
לוי מוסיף כי "גם מצד המועמדים אנחנו רואים הערכות לקראת סיום תקופת החל"ת. בחודש אפריל נרשמה עליה של 18% אחוזים במספר קורות החיים שנשלחו דרך האתר בהשוואה לחודש מרץ השנה, ועליה של 26% אחוזים בהשוואה לחודש פברואר השנה".   
באתר JobMaster, חברה מובילה בקרב מועמדים ומעסיקים, מתפרסמות בכל רגע נתון עשרות אלפי משרות, זוטרות ובכירות, במגוון ענפים לצד מאות אלפי קורות חיים הנשלחים דרך האתר בכל יום. לצד פרסום משרות ושליחת קורות חיים, האתר מציע שורה של שירותים חדשניים ביניהם שירותי צ'ט המאפשרים תקשורת ישירה בין המועמד למפרסם המשרה. כמו כן, למעסיקים מוצעת פלטפורמה לניהול כל תהליך המיון. 
הקמפיין צפוי להימשך שבועיים והוא יכלול טלוויזיה, רדיו ודיגיטל. ההשקעה בקמפיין מוערכת ב- 2.5 מיליון שקל. את הישאם סאלימן מייצג חיים שרגא. משרד הפרסום הוא יהושע TBWA.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה